گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

پیوندها

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل در ساعت هوشمند سامسونگ

گوگل با طراحی برنامه‎‌‌ای خاص امکان استفاده از قابلیت‌های دستیار هوشمند خود در ساعت‌های گلکسی واچ را در اختیار کاربران این گجت‌ها قرار داد.

اضافه شدن قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل به ساعت هوشمند سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران ساعت‌ هوشمند سامسونگ از اینکه تنها قادر به استفاده و هماهنگی گجت خود با دستیار صوتی سامسونگ-Bixby بودند، احساس نارضایتی  داشته و بارها از مدیران سامسونگ خواستند این ساعت‌ها را با دستیار صوتی گوگل نیز هماهنگ کنند. حال گوگل خود با طراحی اپلیکیشنی خاص امکان بهره‌برداری از قابلیت‌های دستیار هوشمند خود را در اختیار کاربران ساعت Galaxy Watch گذاشته است.

 

کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ از این پس می‌توانند تنها با مراجعه به Google Store و دانلود و نصب برنامه مربوطه از تمامی قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل استفاده کنند. اگرچه  دستیار صوتی سامسونگ یا Bixby از توانایی‌های بسیاری برخوردار است ولی به دلیل گستردگی کاربران سیستم عامل اندروید در سراسر جهان و هماهنگی هزاران برنامه موجود در Google play با دستیار هوشمند گوگل، برخورداری از ویژگی‌ انطباق با این دستیار صوتی مزیت بزرگ و مهمی برای گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

هماهنگی کامل دستیار صوتی گوگل با ساعت‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ با انتشار ویدئویی در یوتیوب نحوه عملکرد دستیار صوتی گوگل در ساعت‌های هوشمند سامسونگ را نشان داده است. کاربران در این ویدئو کوتاه هماهنگی مناسب Galaxy Watch با دستیار صوتی گوگل را مشاهده می‌کنند. عملکرد دستیار هوشمند گوگل در ساعت‌های سامسونگ دقیقا مانند دستگاه‌های دیگر نیست. یعنی کاربران باید چه در هنگام دانلود و نصب برنامه و چه پیش از استفاده تنظیمات خاصی را روی ساعت انجام دهند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

اضافه شدن قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل به ساعت هوشمند سامسونگ

طبق آخرین خبرهای منتشر شده از سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ معرفی می‌شود. این ساعت به خوبی با قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل هماهنگ شده است  تا کاربران سامسونگ از خریداری گجتی هوشمند لذت ببرند. با توجه به بازار بسیار داغ گجت‌های هوشمند در سراسر جهان شرکت‌های بزرگ فناوری هرکدام با روش‌هایی خاص به دنبال جذب بیشتر کاربران به سمت خود هستند، در این میان سامسونگ با توانایی فنی و کیفی بالا، رقیبی بسیار قدرتمند برای شرکت‌های دیگر محسوب می‌شود.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

آشنایی با NVMe

آشنایی با NVMe

[caption id="attachment_1041" align="alignnone" width="1279"]آشنایی با NVMe آشنایی با NVMe[/caption]

(NVM Express (NVMe یک پروتکل برای حمل داده ها بر روی رسانه های مختلف و ذخیر سازی بهینه در NAND فلش ها میباشند. پورتهای PCIe ها بطور معمول کاربرد متوسطی برای رسانه های انتقال دیتا دارند. رسانه های دیگر مانند NVMe over Fabrics اخیرا برای تراشه های NAND فلش بهینه سازی شده اند. با پیشرفت های NAND فلش ها , یک چارچوب با پهنای باند بالا و زمان تاخیر کمتر برای پروتکل ذخیره سازی فراهم شده است.

NVMe (Non-Volatile Memory Express)  یک پردازشگر مقیاس پذیر و با کارایی بالا برای PCIe Gen3 می باشد که برای سیستم های Client  و Enterprise با استفاده از تکنولوژِی SSD ها طراحی شده است. این تکنولوژی برای کاهش زمان تاخیر(Latency) و ارایه پردازنده سریعتر (CPU) به عملکرد دستگاه ذخیره سازی داده (Data Storage) برای محاسبات پیشرفته طراحی شده است.

با استفاده از NVMe مشتریان میتوانند از تاخیر کم, افزایش عملیات ورودی/خروجی در هر ثانیه (IOPs), و مصرف انرژی پایین تر بهرمند شوند.

پروتکل NVMe :

پروتکل NVMe یک پروتکل پیشرفته و بهینه سازی شده برای انتقال اطلاعات کارآمد از PCIe برای ذخیره سازی در NAND فلش ها میباشد. که در حال حاظر روی SSD ها استفاده میشود.

برای بهینه سازی ذخیرسازی و بازیابی اطلاعات, NVMe ها تا حداکثر 64K  دستور را تا حداکثر 64K درخواست I/O در هر صف را به صورت همزمان  مورد استفاده قرار می دهند. نرم افزار سیستم Host دستورات را به صف ارسال می کند و کنترل کننده NVMe , دستورات کامل شده را به صف مربوط به دستورات تکمیل شده منتقل میکند و هنگامی که دستورات تکمیل شده زیاد می شوند همه آن ها را در یک تک صف تکمیل شده گزارش میدهد و در این بین کنترل کننده , دستورات را اولویت بندی می کند. همپچنین پیام های قطع شده ناخواسته (MSI-X) و هر وقفه ای به خوبی پشتیبانی می شود ؛ و در صورت نیاز از بسیاری از قابلیت های سازمانی مانند حفاظت از داده های به پایان رسیده (سازگار با استاندارد های T10 DIF و DIX), گزارش Error های افزایش یافته را, پشتیبانی میکند.

پروتکل NVMe چندین صف را پشتیبانی می کند که پیشترفتی نسبت به پروتکل  های SAS و SATA داشته است. هارد های SAS معمولی تا 256 فرمان پشتیبانی می کند و هارد های SATA از 32 فرمان در یک صف پشتیبانی میکنند.در مقابل NVMe ها از حداکثر 64K فرمان در هر صف و حداکثر 64K صف را پشتیبانی می کند. این صف ها به طوری طراحی شده اند که دستورات I/O و پاسخ به آن دستورات را بر روی یک هسته پردازنده و قابلیت پردازش موازی پردازنده های چند هسته ای را دارا باشند. هر برنامه می تواند یک صف مستقل به خود داشته باشد. NVMe همچنین با پشتیبانی از MSI-X که باعث ایجاد وقفه و از ایجاد ترافیک, که از ایجاد گلوگاه در سطح Cpu جلوگیری می شود و اجازه گشترش پذیری فوق العاده ای را می دهد و کارایی بهتری را پشتیبانی میکند.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

بررسی سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server

[caption id="attachment_1031" align="alignnone" width="800"]بررسی سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server بررسی سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server[/caption]

آشنایی با سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server

شرکت اچ پی از ساخت نسل جدیدی از سرور های لینوکسی خبر داد که به مدیران شرکت‌های بسیار بزرگ کمک می‌کند، این پلتفرم سروری با نام HPE Integrity MC990 X Server که در اوایل ماه فوریه معرفی شد بتوانند بهتر کارایی بالای سیستم‌ها را مدیریت کنند. همچنین بتوانند روی بارهای ترافیکی در مقیاس بسیار بزرگ، تحلیل اطلاعات و پردازش‌های بی‌درنگ انجام دهند.

سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server پاسخی به نیازهای بازار برای بهره‌وری و مقیاس‌پذیری بیشتر در مراکز داده مدرن است. سرور اچ پی MC990 X سرورهای مناسب تجهیزات رک (rack-mounted) هستند که از پردازنده‌های هشت سوکتی اینتل Xeon E7-8800 v3 و حافظه رم حداکثری شش ترابایتی پشتیبانی می‌کنند. این سخت‌افزار قدرت و توانایی لازم را برای انجام فرایندهای کسب‌وکارهای بزرگ و پشتیبانی از حجم زیادی از ترافیک کاری روی لینوکس دارد. اما سخت‌افزار پرقدرت تنها بخشی از خبرهای امیدبخش اچ‌ پی درباره سرورهای جدید MC990 X است. این شرکت برای جذب مشتریان بیشتری در بازار قصد دارد سرورهای جدید را با سیستم‌های ارائه خدمات مشاوره اچ‌پی یکپارچه‌سازی کند.

[caption id="attachment_1032" align="alignnone" width="800"]بررسی سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server بررسی سرور اچ پی HPE Integrity MC990 X Server[/caption]


این قابلیت به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین پیکربندی و پیاده‌سازی از سرورهای اچ پی MC990 X را روی زیرساخت‌های شبکه خود داشته باشند و از سخت‌افزارهای جانبی دیگر برای پاسخ‌گویی به نیازمندی‌های تحلیل اطلاعات و پردازش‌های بی‌درنگ بهره ببرند. برخلاف اظهارنظر مدیران اچ‌پی، به نظر می‌رسد سرورهای جدید نتوانند به طور کامل نیازهای پردازشی بی‌درنگ و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مقاس‌های بسیار بزرگ سازمانی را برآورده کنند؛ اما بدون شک گام افزایشی در این مسیر و به‌خصوص در پلتفرم لینوکس خواهد بود و راه را برای تولید و ارائه سرورهای پرقدرتمند‌تر در آینده باز می‌کند.

Processor family Intel® Xeon® E7-4800 v4 product family

Intel® Xeon® E7-8800 v4 product family

Number of processors 4 or 8 or 16 or 32

Expandable from 4 to 32 in 4 socket increments

Processor core available 24 or 22 or 18 or 16 or 14 or 10 or 4

Processor cache 35 MB L3 / 40 MB L3 / 45 MB L3 / 55 MB L3 / 60 MB L3

Processor speed 3.2 GHz

Form factor (fully configured) 4 socket chassis, 5U

Form factor chassis Rack

Maximum memory 48 TB

Memory type DDR4 Standard Memory

Memory slots 96 DIMM slot Maximum

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور

شکی نیست که رم (حافظه دسترسی تصادفی) RAM یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر است چون تمام فرایندهایی که روی کامپیوتر اجرا می شوند وابسته به این برد مداری است. حافظه رم مسئول نگهداری داده ها و دستورالعمل هایی است که پردازنده و نرم افزار برای انجام کارهای خود بدان نیاز دارند. اصطلاح دسترسی تصادفی نحوه نوشتن و خواندن اطلاعات را توصیف می کند. به طور کلی در این روش برای نوشتن و خواندن اطلاعات لازم نیست منتظر بمانید تا یک موقعیت خاص برای ذخیره کردن اطلاعات شما پیدا شود که منجر به مزیت سریعترین حالت اجرایی می شود. در ادامه مقاله معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور همراه باشید.

همه چیز رم هیجان انگیز است و به همین دلیل است که ما از شما دعوت می کنیم تا این مقاله را بخوانید اینجا جایی است که شما می توانید اطلاعات زیادی در این رابطه پیدا کنید. در حال حاضر ماژول های رم دارای تعداد زیادی فناوری های ترکیب شده هستند که به آنها امکان می دهد تا با سرعت بیشتری فرآیندها را انجام دهند و در مقایسه با ماژول های قدیمی که چند سال قبل استفاده می شد پایداری فوق العاده ای را ارائه دهند. برخلاف رم های قدیمی که به صورت اسنکورن با کلاک باس کار می کردند و تنها به سرعت ۶۶ مگاهرتز می رسیدند رم های امروزی با فناوری های مناسبی ساخته شده اند که به آنها این امکان را می دهد تا از یک سیگنال سنکرون استفاده کنند  تا سرعت عملیاتی خواندن و نوشتن آنها افزایش پیدا کند و به حداکثر سرعت ۲۶۶۶مگاهرتز برسند (در حافظه های DDR3).

  • [سیگنال همزمانی] شکل مختصر ‎ synchronization signal (سیگنال همگام سازی) ، بخشی از سیگنال ویدئویی نمایشگرهای پویش الکترونی است که انتهای هر خط پویش و انتهای آخرین خط پویش را مشخص میسازد

امروزه در میان حافظه های رمی که در بازار یافت می شود انواع متعددی رم وجود دارد که شکل فیزیکیشان و قابلیت های سرعتشان با هم تفاوت دارند. کدام نوع حافظه برای نصب در کامپیوتر شما مناسب است؟ جواب این سوال بستگی به نوع مادربرد کامپیوتر دارد چونکه سازگاری کامل این بخش ها لازم است تا آنها بتوانند به درستی کار کنند. اگر مادربرد از نوع حافظه پشتیبانی نمی کند حافظه شما حتی در اسلات های رم جا نمی گیرد.  معمولا رم هایی که در حال حاضر در کامپیوترهای دسکتاپ استفاده می شوند عموما DIMM هستند که اجازه می دهد برای بهبود عملکرد و سرعت بخشی در انجام فرآیندها کلاک باس دسترسی تصادفی سنکرون شده داشته باشید. علاوه بر این رم می تواند در شکل های DDR,DDR2,DDR3 یا RDRAM یافت شوند که سرعتی که هر کدام می توانند به آن دست یابند و عملکردی که تحت شرایط مختلف ارائه می دهند با هم فرق دارند.

حافظه DDR SDRAM

یکی از ماژول های حافظه ای بود که قبلا استفاده می شد بدون شک این حافظه با ارسال دو برابری اطلاعات در هر سیکل ساعت کار می کند و سنکرون شده است.

معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور
معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور

این حافظه به ماژول حافظه اجازه دستیبابی به سرعت پردازش دو برابری (نسبت به خود سیستم باس) را می دهد و عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که حافظه های DIMM DDR SDRAM دارای ۱۸۴ اتصال هستند که با مادربرد در تماس هستند.

حافظه DDR2

حافظه های نوع DDR2 در واقع نسخه پیشرفته تر از فناوری حافظه DDR هستند که با توجه به تغییرات ساختاری که در آن به وجود آمده است عملکرد افزایش پیدا کرده است. این حافظه یک نوع DIMM است که دارای ۲۴۰ اتصال می باشد و در مقایسه با DDR دارای سرعت دو برابری می باشد و در نتیجه شما در هر سیکل ساعت می توانید اطلاعات چهار برابری را انتقال دهید و این برخلاف DDR است که تنها به شما امکان انتقال اطلاعات دو برابری را می داد.

معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور

معرفی انواع رم کامپیوتری و سروری

حافظه DDR3

این نوع حافظه عملکرد قابل توجهی را با ولتاژ پایین ارائه می دهد بنابراین کاهش شدید برق مصرفی را فراهم می آورد.

معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور
معرفی انواع رم کامپیوتر و سرور

مانند DDR2 ماژول های DDR3 DIMM دارای ۲۴۰ پین هستند اما در واقع این دو رم با هم سازگار نیستند بنابراین مادربردهای مدرن تر و پیشرفته تر شامل سوکت های مخصوصی برای رم DDR3 لازم می باشد. در نهایت نوع دیگری از حافظه ها وجود دارند که به دلیلی عملکرد فوق العاده ای که دارند جزو گرانترین مدل ها شناخته می شوند. بیشتر رمهایی که اکنون در بازار ایران مورد استفاده قرار میگیرند از نوع DDR3 و  DDR4 می باشند. برا آشنایی بیشتر با پرکاربردترین رم های سرور اچ پی در ایران با ما تماس بگیرید.

حافظه های Rambus DRAM

حافظه های Rambus DRAM که به عنوان RDRAM شناخته می شوند حافظه ای است که تحت پروتکل اختصاصی شرکت Rambus توسعه یافته و کار می کند. به دلیل قیمت بالای آن، در بازار برای کاربران عادی از این نوع حافظه استفاده نمی شود و همین امر باعث افزایش محبوبیت ماژول های نوع DDR می شود. در حال حاضر حافظه های RDRAM معمولا در سرورهای بزرگ استفاده می شود و کنسول بازی مشهور پلی استیشن ۳ از آن استفاده می کند. این حافظه یک ماژول نوع RIMM است که دارای ۱۸۴ اتصال می باشد و کاملا متفاوت از DDR معمولی کار می کند چونکه فرکانس های تراشه را افزایش می دهد تا از این طریق تنگناهایی که باعث کاهش سرعت انتقال داده می شود را محدود کند و یک محدوده عملکردی بالاتر را ارائه دهد.

لازم به ذکر است که هنگامی که به یک رم نگاه می کنید مجموعه ای از اعداد را روی آن مشاهده می کنید که مشخصات ماژول را نشان می دهد، مهم است که بدانیم این اعداد به چه معناست و حاوی چه اطلاعاتی می باشند. همچنین برخی از فروشندگان برای افزایش سوددهی خود اقدام به عرضه رم های تقلبی میکنند. شما میتوانید در مقاله شناسایی رم اورجینال از تقلبی به فوت و فن شناخت رم های اورجینال آشنایی پیدا کنید.

حافظه های DDR2 به طور گسترده در تمام انواع پیاده سازی ها مورد استفاده قرار گرفت و جانشین نسل ما قبل خود شد همانطور که بعدها به جای DDR2 از DDR3 استفاده شد. این فناوری جدید با ارائه بهبود قابل توجهی که در رفتار و عملکرد تجهیزات رم داشت شناخته شد.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

بهترین پاور بانک های 2019

[caption id="attachment_694" align="alignnone" width="900"]بهترین پاور بانک های 2019 بهترین پاور بانک های 2019[/caption]

فرقی نمی‌کند که هدف شما داشتن یک باتری جیبی کوچک برای تامین انرژی دستگاه‌های کوچکی چون گوشی همراه باشد، یا اینکه یک پاور بانک بزرگ برای لپ تاپ خود احتیاج داشته باشید؛ شارژرهای همراه یا به اصطلاح پاور بانک ها یکی از آن دسته ابزارهای کاربردی هستند که می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. ما در این مقاله فهرستی از بهترین پاور بانک های 2019 را جمع آوری کرده‌ایم. در این میان آخرین نسخه پاور بانک Mophie نیز با ویژگی‌هایی مانند قابلیت اتصال از طریق کابل لایتنینگ به مدل‌های مختلفی از گوشی های هوشمند آیفون به چشم می‌خورد.

 

بهترین پاور بانک های 2019

یکی از تجربه‌های تلخی که احتمالا همه ما با آن رو به رو شده‌ایم تمام شدن شارژ گوشی همراه یا لپ تاپ در زمان‌های حساس است. این مشکل زمانی غیر قابل تحمل‌تر می‌شود که امکان دسترسی به برق وجود نداشته باشد. یا این که برای شارژ این ابزارها فرصت کافی نداشته باشیم. امروزه پاور بانک ها این مشکلات را به کلی برطرف کرده‌اند. اما با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار انتخاب یک پاور بانک مناسب تا حدودی مشکل به نظر می‌رسد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب تعدادی از بهترین پاور بانک ها را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند ظرفیت، جنس، اندازه و سایر ویژگی‌های اساسی به شما معرفی کنیم. با استفاده از این پاور بانک ها شما در طول روز یا مسافرت‌های طولانی می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها از گوشی همراه، لپ تاپ و سایر دستگاه‌های شارژی خود استفاده کنید بدون این که نگران تمام شدن شارژ آن‌ها باشید.

اما به نظر شما بهترین پاور بانک چه مارکی است؟ ظریف‌ترین پاور بانک موجود در بازار کدام است؟ آیا می‌دانید که بهترین پاور بانک دنیا کدام است؟ برای پاسخ‌گویی به این سوالات و سوالات مشابه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع مختلف پاور بانک ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بهترین پاور بانک های 2019 از لحاظ ظرفیت

Anker PowerCore 20100

بهترین پاور بانک های 2019

به احتمال زیاد نام شرکت انکر به گوشتان خورده باشد. پاور بانک Anker PowerCore 20100 را می‌توان بهترین پاور بانک انکر و یکی از قدرتمندترین پاور بانک های موجود در بازار نامید. که به کمک آن می‌توانید تا چندین بار گوشی همراه و تبلت خود را شارژ کنید؛ بدون این که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. و این قدرت را مدیون ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعتی خود است. همچنین در این پاور بانک از تکنولوژی Power IQ یا تکنولوژی شارژ سریع بهره گرفته شده؛ که سرعت شارژ گوشی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

Mophie Powerstation plus XL

بهترین پاور بانک های 2019

پاور بانک Mophie بهترین نوع پاور بانک آیفون و آی پد و در عین حال بهترین پاور بانک وایرلس محسوب می‌شود. این پاور بانک قدرتمند دارای ظرفیت10  هزار میلی آمپر ساعت است و می‌تواند دو دستگاه را به صورت همزمان از طریق دو پورت 10W USB-A و لایتنینگ خود شارژ کند. با وجود این که USB-A این پاور بانک برای استفاده دیگر گوشی‌ها تعبیه شده؛ اما در صورتی که از کاربران اندروید هستید، استفاده از آن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده است Mophie را به‌عنوان بهترین پاور بانک مختص آیفون معرفی کنیم قابلیت شارژ بی سیم آن است. با این توصیف شما با داشتن این پاور بانک هر چیزی را که از یک پاور بانک خوب انتظار دارید به‌صورت یک‌جا در اختیار خواهید داشت.

 

AUKEY Power Bank 20000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

اگر پاور بانک انکر را نمی‌پسندید پیشنهاد بعدی ما پاور بانک AUKEY است؛ که 20 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. با توجه به این که روی بدنه این پاور بانک دو عدد پورت جداگانه وجود دارد، شما می‌توانید از آن برای شارژ همزمان گوشی و تبلت خود استفاده کنید. علاوه بر این، چراغ رنگی که روی این محصول وجود دارد شما را از میزان شارژ آن آگاه می‌کند. اما طراحی بلوک مانند این پاور بانک ممکن است برای هر سلیقه‌ای مناسب نباشد. مدت زمان شارژ کردن آن نیز اندکی طول می‌کشد؛ که برای کاربر تا حدودی ناخوشایند به نظر می‌رسد.

 

iMute 30000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

چنانچه به دنبال یک ظرفیت بالاتر نسبت به مقادیر گفته شده هستید پیشنهاد عالی ما به شما پاور بانک iMute است. این پاور بانک با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعت قادر است گوشی همراه شما را تا 6 بار شارژ کند و در عین حال باز هم مقداری شارژ داشته باشد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از این پاور بانک لپ تاپ و مک بوک خود را نیز شارژ کنید. اما قبل از خرید حتما توجه کنید که محصول مورد نظر با دستگاه شما سازگاری داشته باشد. علاوه بر مزایای گفته شده و سایر ویژگی‌های این پاور بانک مانند داشتن سه عدد پورت برای شارژ کردن سه دستگاه به صورت همزمان، یکی از معایب این محصول طراحی بزرگ و تا حدودی سنگین آن است؛ که ممکن است شما را برای پیدا کردن یک پاور بانک 30 هزار میلی آمپری کوچک‌تر تشویق کند.

 

RAVPower 22000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

یکی دیگر از بهترین پاور بانک های 2019  پاور بانک 22 هزار میلی آمپر ساعتی RAVPower است. طراحی این پاور بانک مشابه پاور بانک های Anker و Aukey اما نازک‌تر از iMute است. ظرفیت آن نیز نسبت به iMute پایین‌تر است. در این پاور بانک سه پورت در اختیار دارید، تا به وسیله آن سه دستگاه مختلف را به‌صورت همزمان شارژ کنید. این پاور بانک به‌عنوان مثال می‌تواند انرژی دو گوشی موبایل را به همراه یک آی پد یا تبلت به صورت کامل تامین کند.

 

بهترین پاور بانک های 2019 از لحاظ ظرافت

Xiaomi 10000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

بهترین پاور بانک شیائومی پاور بانک 10 میلی آمپر ساعتی آن است. این پاور بانک در تست‌های مختلفی که روی آن انجام شده از نظر قابلیت حمل و پتانسیل شارژ، عملکرد بسیار مناسبی ارائه داده است. با وجود این که در این پاور بانک فناوری شارژ سریع وجود ندارد، اما شما با استفاده از آن می‌توانید Google Pixel 2 خود را تنها در عرض 2 ساعت شارژ کنید. همچنین این پاور بانک برای دستگاه‌های دارای هر یک از پورت‌های USB-C و micro USB مناسب است.

 

Veho Pebble P1 Pro

بهترین پاور بانک های 2019

با توجه به ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت، دو خروجی USB و تکنولوژی شارژ سریع احتمالا Pebble P1 Pro بهترین پاور بانکی باشد که اکنون می‌توانید تهیه کنید. این پاور بانک می‌تواند تا حداقل دو و نیم بار گوشی همراه شما را شارژ کند. به علاوه قادر است با هر دو نوع پورت micro USB و USB-C کار کند. به این ترتیب شما برای شارژ مجدد آن نیازی به یک نوع کابل خاص نخواهید داشت.

 

Ainope 10000 mAh  

بهترین پاور بانک های 2019

با وجود این که پاور بانک Ainope مانند Anker یا سایر پاور بانک های موجود در این فهرست یک برند شناخته شده نیست؛ اما در نگاه اول ظاهر آن مانند برندهای شناخته شده و لوکس به نظر می‌رسد. نمی‌توانیم بگوییم که این پاور بانک باریک ترین پاور بانک موجود در فهرست ما است؛ اما ظرفیت بالای آن (طوری که می‌تواند تا دو بار گوشی آیفون ایکس یا گلکسی اس 9 را شارژ کند) در برابر ظاهر باریکی که دارد این پاور بانک را به یک محصول جذاب و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

 

Poweradd Pilot 2GS 10000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

Poweradd یکی از ظریف ترین پاور بانک های قابل حمل جهان است؛ که عملکردی عالی ارائه می‌دهد. این پاور بانک فلزی و براق یکی از ارزان ترین پاور بانک های موجود در این فهرست نیز محسوب می‌شود؛ که 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. با وجود این که ممکن است وزن آن تا حدودی سنگین باشد؛ اما ضخامت Poweradd تنها 1.3 سانتی متر است. که این ظرافت باعث شده شما بتوانید به راحتی آن را درون جیب خود جای دهید. از موارد دیگری که در رابطه با این محصول باید به آن اشاره کرد، این است که این پاور بانک بر خلاف سایر محصولات گفته شده به کابل مخصوص نیاز دارد.

 

Anker PowerCore II

بهترین پاور بانک های 2019

بدون شک شما عاشق این پاور بانک کوچک خواهید شد. به نظر می‌رسد که Anker PowerCore II ظریف ترین پاور بانک موجود در این فهرست باشد. ظرفیت 10 میلی آمپر ساعتی آن این امکان را به شما می‌دهد که حداقل دو بار گوشی خود را با این پاور بانک جیبی شارژ کنید.

ضخامت این پاور بانک دوست داشتنی 1.5 سانتی متر است، با وزن تنها 209 گرم. و در هنگام حمل آن به هیچ وجه احساس سنگینی نخواهید کرد. شما می‌توانید 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت را به راحتی و در هر مکانی به همراه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های PowerCore II قابلیت شارژ سریع در آن است؛ که از اتصال طولانی مدت گوشی به پاور بانک جلوگیری می‌کند. از معایب این پاور بانک می‌توان به نداشتن کابل اشاره کرد.

 

RAVPower

بهترین پاور بانک های 2019

از RAVPower می‌توان به‌عنوان ارزان ترین پاور بانک قابل حمل در فهرست بهترین پاور بانک های 2019 نام برد. ظرفیت این پاور بانک معادل 6700 میلی آمپر ساعت است؛ که می‌تواند برای شارژ کردن حداقل یک یا دو بار گوشی موبایل شما مناسب باشد. به علاوه این پاور بانک در سه رنگ صورتی، آبی روشن و نقره‌ای عرضه می‌شود، که می‌تواند برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشد. چراغ‌های LED موجود در کناره این محصول برای آگاه شدن شما از میزان شارژ آن تعبیه شده است. همچنین این پاور بانک از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است؛ که برای صرفه جویی در وقت شما بسیار مفید و موثر خواهد بود.

 

Jackery Bolt

بهترین پاور بانک های 2019

برای همه ما حمل کابل‌های بلند به همراه پاور بانک ناخوشایند است؛ اما با داشتن Jackery Bolt دیگر مجبور به انجام این کار نخواهید بود. چرا که این محصول دارای دو عدد کابل لایتنینگ و microUSB است که شما را از شر کابل‌های دور و دراز راحت می‌کند. اما خبر بد این است که گوشی های اندرویدی که از طریق USB-C شارژ می‌شوند نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند. با این حال ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی این محصول بسته به نوع گوشی هوشمند برای یک تا دو بار شارژ کامل گوشی مناسب است.

 

بهترین پاور بانک هایی که چندین پورت دارند

MAXOAK 50000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

با وجود این که این پاور بانک قابلیت حمل آنچنانی ندارد و تا حدودی سنگین به نظر می‌رسد، اما با توجه به این که دارای 6 پورت است به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر شارژ کردن گوشی همراه و تبلت، لپ تاپ خود را نیز متصل و شارژ کنید. این دستگاه با ظرفیت 50 هزار میلی آمپر ساعت می‌تواند 6 عدد دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کند. بنابراین اگر برای انتخاب بین محصول‌های مختلف موجود در بازار دچار سردرگمی شده‌اید احتمالا این پاور بانک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

 

Qi-infinity Upgraded 35000 mAh

بهترین پاور بانک های 2019

به دنبال آپشن‌های مختلف به همراه چندین پورت جداگانه هستید؟ Qi-infinity Upgraded می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این پاور بانک دارای 4 پورت است که به کمک آن می‌توانید مک بوک خود را نیز مانند سایر دستگاه‌های USB مثل گوشی همراه به راحتی شارژ کنید. همچنین این دستگاه دارای یک عدد پورت شارژ سریع است که دستگاه‌های سازگار مانند Samsung Galaxy S7 را شارژ می‌کند.

 

بهترین پاور بانک های 2019 قابل استفاده در موبایل و لپ تاپ

RAVPower Universal

بهترین پاور بانک های 2019

اگر به دنبال پاور بانکی هستید که هم لپ تاپ و هم گوشی همراه شما را شارژ کند RAVPower می‌تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. این پاور بانک دارای خروجی‌های USB-C، USB معمولی و یک خروجی AC است. بنابراین شما می‌توانید که لپ تاپ خود را به طور مستقیم به آن متصل کنید. علاوه بر این با ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعتی این محصول، قادر خواهید بود که گوشی همراه و تبلت خود را چندین بار شارژ کنید.

 

Poweradd Pilot Pro2

بهترین پاور بانک های 2019

Poweradd Pilot Pro2 یکی دیگر از بهترین پاور بانک های 2019 قدرتمند است؛ که با ظرفیت 23 هزار میلی آمپر ساعت قادر است سه دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کند. این پاور بانک می‌تواند با هر بار شارژ کامل خود، 8 بار گوشی آیفون 6، 6 بار گوشی گلکسی اس 6 و دو بار iPad Air 2 را به طور کامل شارژ کند.

 

کلام آخر درباره بهترین پاور بانک های 2019

در این مقاله تعدادی از بهترین پاور بانک های 2019  را با توجه به ویژگی‌های مختلفی مانند میزان ظرفیت، قابلیت حمل، نوع کاربرد، اندازه و… به شکل جداگانه بررسی کردیم. با وجود این که هر یک از این ویژگی‌های گفته شده بسته به نیاز کاربر تا حدودی مهم هستند، اما در هر صورت چیزی که همه ما از یک پاور بانک خوب انتظار داریم در رده اول ظرفیت بالا و سپس قابلیت حمل آسان آن است. علاوه بر این در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع پاور بانکی که انتخاب می‌کنید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

پاوربانک انکر مدل PowerCore

پاوربانک انکر مدل PowerCore

پاوربانک انکر مدل PowerCore باظرفیت mAh20100


پاوربانک انکر PowerCore  از سری محصولات شارژر همراه است که باتری با ظرفیت بالای 20100mAh و با خروجی 4.8A، مناسب برای دستگاههای اپل و سامسونگ است . این پاور بانک در رنگ مشکی و سفید و با طراحی جذاب تولید شده است . و دارای ابعاد 166x58x22 میلیمتر و وزنی معادل 356 گرم در بازار عرضه شده است.

ظرفیت فوق العاده بالا


پاوربانک انکر PowerCore دارای ظرفیت 20100mAh است ، که با یکبار شارژ کامل این پاور بانک تقریبا تا هفت بار آیفون 7 را به طور کامل شارژ می کند، و یا گلکسی S6 پنج بار و یا iPad mini 4 دو بار به طور شارژ کامل می کند.

شارژ با سرعت بالا


PowerIQ و VoltageBoost به شما امکان سریع ترین شارژ را می دهد . پاور بانک انکر PowerCore در 10 ساعت با شارژر 2 آمپر شارژ می شود، شارژر تلفن (به طور کلی 1 آمپر) ممکن است تا 20 ساعت طول بکشد.

خروجی 5V / 4.8A


پاوربانک انکر PowerCore با خروجی 4.8 آمپر این امکان را برای شما فراهم کرده تا به طور همزمان چند دستگاه را بتوانید با پاور بانک خود شارژ کنید و شارژ سریع آن لذت ببرید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

سیستم ایمنی MultiProtect


پاور بانک مدل PowerCore از سیستم ایمنی MultiProtect بهره مند شده است که این به این معنی است که با این سیستم ایمنی در مقابل انفجار باتری یا اتصالات کوتاه و ویژگی های پیشرفته تر ایمنی می تواند دستگاه شما را در حالتی ایمن نگهدارد .

طراحی مات


پاور بانک مدل PowerCore دارای طراحی مات است

سازگاری با دستگاههای :


سازگار با MacBook 2015 ، گوشی های اپل و آندروید، تبلت ها (از جمله Nexus 7) و سایر دستگاه های مجهز به USB و با iPod nano، iPod Classic، HP TouchPad، Dell Venue 11 Pro، تبلت Asus و بعضی از دستگاه های GPS و بلوتوث.

 

وزن356 gابعاد16.6 × 5.8 × 2.2 cm رنگ

سفید, مشکی

ظرفیت

20100mAh

ابعاد

166x58x22

وزن

356 گرم

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

در این پست با بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. اگر می‌خواهید برای ساعت‌ها یا حتی روزها از اسمارت فون خود استفاده کنید و نیازی به متصل کردن آن به پریز برق نداشته باشید، در نتیجه باید به فکر خرید پاوربانک باشید. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و بعضی از آن‌ها می‌توانند در چندین دقیقه باتری گوشی غول‌پیکر شما را پر نمایند. همچنین آن‌ها قادر به شارژ کردن دیوایس‌هایی مثل پخش‌کننده‌های موسیقی، مچ‌بندهای هوشمند و تبلت‌ها نیز هستند. برندهای متعدی به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها انکر است. در ادامه می‌خواهیم با بهترین پاوربانک‌های این شرکت آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


A1260 PowerCore II

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

این مدل یکی از بهترین‌های بازار به‌حساب می‌آید که دارای ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری است. به‌همین خاطر گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سفر شمرده می‌شود. چرا که A1260 PowerCore II می‌تواند گوشی هوشمندتان را تا چندین بار شارژ کند. دو درگاه خروجی این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت همزمان دو دستگاه را به پاوربانک متصل نمایید و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. گفتنی‌ست A1260 PowerCore II به فن‌آوری شارژسریع مجهز شده و در مدت زمان بسیار کمی اسمارت فون‌تان را فول‌شارژ خواهد کرد. نشان‌گر ال‌ای‌دی با طراحی جذابی نیز فراهم آمده و با یک نگاه قادرید از وضعیت باتری شارژر همراه آگاه شوید. دیزاین چشم‌گیر و مهندسی‌شده جز ویژگی‌های این دستگاه به‌شمار می‌آید و در نتیجه استفاده و حمل پاوربانک راحت‌تر گشته است.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

A1278 PowerCore

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

تولیدکننده ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را برای این دیوایس در نظر گرفته تا مشکلی از نظر کمبود نیرو نداشته باشید و با خاطری آسوده به مسافرت بروید. دو درگاه خروجی هم روی بدنه به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب قادرید دو دستگاه را به‌طور همزمان به A1278 PowerCore وصل نمایید. با این حال، تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم کوآلکام یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید این محصول به‌شمار می‌رود. پس دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها وقت‌تان را هدر دهید و در حقیقت با خرید A1278 PowerCore می‌توانید در وقت صرفه‌جویی کنید. به‌لطف پاور بانک انکر اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و طیف وسیعی از لوازم دیجیتال تنها در چندین دقیقه شارژ خواهند شد.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

A1316 PowerCore Plus

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

مثل دیگر پاوربانک‌های انکر A1316 PowerCore Plus نیز به تکنولوژی IQ مجهز شده و به‌صورت هوشمند قادر به تشخیص شدت جریان مناسب برای دیوایس‌های مختلف است و به این ترتیب دستگاه‌ها در نهایت امنیت شارژ خواهند شد. ظرفیت تقریبا ۱۳ هزار میلی‌آمپری به شما این اجازه را می‌دهد تا چند بار به شارژ کردن موبایل خود بپردازید. دو درگاه خروجی هم تدارک دیده شده که شارژ دو گجت را به‌طور همزمان ممکن می‌سازد. خوش‌بختانه A1316 PowerCore Plus به تکنولوژی شارژ سریع هم مجهز گشته تا در مدت زمان کمی هندست‌تان شارژ شود.

قیمت: ۳۷۰ هزار تومان

 

A1261 PowerCore II

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری می‌توانید گوشی هوشمندتان را تا چند بار فول‌شارژ کنید و در نتیجه قادرید با خیالی راحت به مسافرت بروید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم بر روی بدنه طراحی شده که وضعیت باتری پاور بانک را به یوزر اطلاع می‌دهد. وزن کم و ابعاد مناسب یکی از ویژگی‌های جذاب A1261 PowerCore II به‌حساب می‌آیند که حمل و نقل آن را ساده‌تر می‌سازند. گفتنی‌ست محصول انکر برخلاف طیف وسیعی از شارژرهای همراه تنها در چند ساعت شارژ می‌گردد و آماده خدمت‌سانی می‌شود! از طرفی A1261 PowerCore II تلفن همراه را نیز سریع‌تر از دیوایس‌های دیگر شارژ می‌کند و به این ترتیب وقت‌تان تلف نخواهد شد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

A1266 PowerCore

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

بدنه خوش‌ساخت A1266 PowerCore باعث شده تا عمری طولانی داشته باشد و تا سال‌ها نیازی به خرید پاوربانک نداشته باشید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری این اجازه را به شما می‌دهد تا چند بار گوشی هوشمند خود را شارژ نمایید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده و کاربر را از وضعیت باتری پاور بانک خبردار می‌کند. محصول انکر اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و دیگر گجت‌ها را در مدت زمان کم‌تری شارژ خواهد کرد و در نتیجه وقت‌تان تلف نمی‌شود. جدای از این، ابعاد و وزن مناسب A1266 PowerCore حمل و نقل آن را ساده‌تر کرده و به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. ناگفته نماند این مدل تنها در چند ساعت فول‌شارژ می‌شود و در اصل با خرید شارژر همراه چینی در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

A1211 Astro E1

بررسی بهترین پاوربانک‌های انکر

ظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپری دستگاه بخشی از کاربران را راضی می‌کند و قادرید تا یک‌بار اسمارت فون خود را فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست پاوربانک انکر از تکنولوژی IQ سود می‌برد و به‌صورت هوشمند می‌تواند جریان مناسب را برای هر دیوایس‌ تخصیص دهد. تولیدکننده بدنه‌ای مقاوم را برای A1211 Astro E1 تدارک دیده تا در برابر عوامل مختلف دوام بیاورد و تا مدت‌ها نیازی به خرید یک پاور بانک جدید پیدا نکنید. فن‌آوری شارژ سریع هم در نظر گرفته شده و به این ترتیب باتری اسمارت فون‌ها سریع‌تر شارژ خواهد شد. وزن و ابعاد مناسب یکی از دلایل خرید A1211 Astro E1 به‌حساب می‌آید و در نتیجه استفاده و حمل پاور بانک ساده‌تر شده است.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت

شرکت انکر که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم دیجیتال است مدتی میگذرد که یکی از بهترین پاور بانک های خود را روانه بازار کرده، این پاوربانک با دو درگاه خروجی و یک درگاه ورودی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند Power IQ و VoltageBoost توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.


  • نقد و بررسی اجمالی

     

    پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت دارای وزن مناسبی حدود 240 گرم می باشد و بدنه ای مستطیل شکل دارد.. طول این مستطیل 97، عرض آن 80 و ارتفاعش 22 میلی‌متر هستند. شارژر همراه انکر با داشتن وزن و اندازه مناسب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. انکر برای این پاور بانک دو درگاه خروجی USB تعبیه کرده است. پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore از دو تکنولوژی Power IQ و VoltageBoost استفاده می کند که باعث سریع شارژ شدن موبایل و یا تبلت شما می شود. تکنولوژی Power IQ جدید ترین تکنولوژی در پاور بانک ها است که ولتاژ مورد نیاز دستگاهی که به آن متصل کرده اید را به صورت هوشمند اندازه می گیرد؛ دکمه خاموش و روشن بر روی بدنه تعبیه شده است تا هر زمان که بخواهید عملیات شارژ را قطع و یا وصل کنید.

    پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت


  • تکنولوژی پاور آی‌کیو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost)

     

    شارژر همراه انکر که مجهز به Power IQ باشد، با اتصال به ولتاژ 5 ولت شدت‌جریان‌های 1.0 آمپر، 2 آمپر و 2.4 آمپر را به صورت خروجی تولید می‌کند و در صورت اتصال به ولتاژ 9 ولت 2.0 آمپر و ولتاژ 12 ولت 1.5 آمپر خروجی دارد؛ که حداقل شدت جریان در یک پاور بانک است. در شارژر همراه مدل A1214 PowerCore این مقدار به 3 آمپر هم می‌رسد.در اکثر شارژر های همراه طول کابل در مقدار ولتاژ رسیده به گوشی موبایل افت پیدا می کند. اما با فناوری ولتاژ بوست (Voltage Boost) این ولتاژ تلف‌شده، جبران می‌شود تا سرعت شارژ به شکلی ثابت ادامه داشته باشد و سرعت آن در بیشترین حالت ممکن باقی بماند. بیشتر شارژر های همراه انکر (Anker) از فناوری Voltage Boost بهره‌ می‌برند.

    پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت


  • کیفیت ساخت، طراحی جذاب

     

    بدنه شارژر همراه A1214 از پلی کربنات ساخته شده است و ظاهری مات دارد. انکر برای این که کاربر بتواند پاور بانک خود را راحت تر حمل کند، لبه های A1214 PowerCore را به صورت خمیده طراحی کرده است. نشان IQ در کنار این درگاه دیده می‌شود نشان از تکنولوژی Power IQ است. در سمت راست پاور بانک دو درگاه USB به عنوان درگاه خروجی مشاهده می شود، فناوری PowerCore که در پاور بانک A1214 وجود دارد شدت‌جریان هرکدام را در صورت اتصال دو دستگاه برابر 3.0 آمپر قرار می دهد.

    پاوربانک انکر مدل A1214 PowerCore ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت


  • نگاه کلی

     

    بدنه ای از جنس پلی کربنات که باعث کمتر شدن وزن A1214 می شود برای بسیاری از کاربران ویژگی مهمی است.اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر قوی بودن باتری های پاور بانک و دارا بودن تکنولوژی های Power IQ و Voltage Boost، اندازه و وزن سبک آن نیز برایتان مهم است، شارژر همراه انکر A1214 می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

بررسی اجمالی پاور بانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite

بررسی اجمالی پاور بانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite

در این پست قصد داریم به بررسی اجمالی پاور بانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite بپردازیم.

پاوربانک مدل A1273 PowerCore Elite از سری شارژر های قابل حمل تولید شده توسط شرکت انکر است که ابعادی در حدود 27×66×159 میلی متر و وزنی معادل 383 گرم دارد که به شما اجازه می‌دهد تا آن را به هرمکانی حمل کنید و دیگر نگران در دسترس نبود پریز برق نباشید. جنس بدنه‌ی آن از پلی کربنات است که رنگی تماما مشکی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است. پاوربانک انکر به یک باتری 20000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که ظرفیت نسبتا بالایی دارد و می‌تواند نیازهای شما را به طور کامل برطرف سازد. در پاوربانک انکر 3 پورت خروجی تعبیه شده است که قابلیت اتصال 3 دستگاه را به صورت همزمان دارد. تکنولوژی Power IQ به کار رفته در این محصول و همچنین قابلیت Voltag Boost امکان شارژ با سرعت زیاد را در دسترس قرار داده است. حفاظت چندگانه به لطف حضور تراشه MultiProtect در دسترس قرار گرفته است که از ولتاژ و جریان زیادی جلوگیری می‌کند و دما را نیز کنترل می‌کند. این تراشه در صورت اتمام شارژ به طور خودکار جریان را قطع می‌کند و از آسیب رساندن به دستگاه شما جلوگیری می‌کند. به طورکلی پاوربانک انکر مدل A1273 PowerCore Elite یک پاوربانک مناسب با ظرفیت بالاست که با انواع دستگاه‌های الکترونیکی سازگاری دارد و همچنین قابلیت‌های متعددی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

مشخصات فنی

مشخصات کلی و کلیدی
ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت
ابعاد / وزن 159 × 66 × 27 میلی‌متر - 383 گرم
سازگاری مناسب برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها و دستگاه‌های پخش موزیک همراه (MP3 Player) عرضه‌شده است
مشخصات فیزیکی و طراحی
جنس بدنه پلی کربنات
پورت ورودی دو ورودی micro USB برای شارژ سریعتر دستگاه
تعداد پورت خروجی 3 عدد
نشان‌گر LED دارد
قابلیت شارژ هم‌زمان قابلیت اتصال و شارژ سه دستگاه به طور همزمان
مشخصات فنی
شدت جریان ورودی 2.0 آمپر
شدت جریان خروجی 2.0 آمپر
ولتاژ ورودی 5.0 ولت
ولتاژ خروجی 5.0 ولت
نوع باتری لیتیوم-یونی
سایر قابلیت‌ها (ویژگی‌ها) قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند Power IQ , محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان، دما MultiProtect , تشخیص مقاومت کابل برای شارژ دهی سریع‌تر Voltag Boost

د

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

تفاوت پاوربانک های PowerCore و PowerCore Plus

یکی از محبوب ترین پاوربانک ها در بین آیتم های فروشگاه های اینترتی، محصولات انکر می باشد که روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است. علت اینکه محصولات انکر همچنان از دید مشتریان  مورد استقبال قرار می گیرند، قابلیت و کیفیتی  است که کمپانی آن را اولویت اول تولیدات خود قرار داده است. پاوربانک های انکر در مدل های مختلف با مقدار گنجایش های متفاوت به بازار عرضه شده است. اما با گذشت زمان مدل های جدید پا به عرصه رقابت گذاشته و رقابت را از قبل سخت تر می کنند. در مورد پاور بانک های انکر هم این مورد صدق می کند. ابتدا پاوربانک های  PowerCore در اندازه های مختلف نبض بازار را در دست گرفتند و به مرور زمان برند انکر در بین کاربران شناخته شده تر شد است.

 

استحکام به مراتب بالاتر PowerCore Plus

حالا نسل جدیدی از پاوربانک ها با نام PowerCore Plus از این شرکت ارائه شده که نسبت به مدل های قبلی خود دارای کیفیت بهتری می باشد. جنس به کار رفته در این مدل از آلومینیم بوده که به مراتب از استاندارد و استحکام بالاتری نسبت به مدل پلاستیکی قبلی خود بهره می برد. علاوه بر کاور محکم استفاده شده در این محصول، قطعات و سخت افزار داخل آن هم به جلو حرکت کرده و از قطعه های قوی تری در آن استفاده شده است.

تفاوت پاوربانک های PowerCore و PowerCore Plus

 

تفاوت پاوربانک های PowerCore و PowerCore Plus

سرعت بالا در شارژ دوباره پاوربانک

علاوه بر استحکام بالا در بدنه ی خود دارای تکنولوژی جدیدی است که می تواند پاوربانک را با سرعت بیشتری شارژ کرده و منجر به پر شدن آن شده و زمان کمتری برای آن صرف می شود. در صورت نبود آداپتورهای دیواری، یک آداپتور ۲٫۴ میلی آمپری می تواند یک پاور بانک با گنجایش بالا را در عرض ۸ ساعت شارژ نماید. که این مقدار زمان برای گنجایش های پایین تر می تواند کمتر باشد. در پاور بانک های PowerCore Plus تعداد LED  های به کار رفته، اضافه شده و میزان شارژ باتری پاور بانک را دقیق تر مشخص می کند. بالاترین میزان حجم پاوربانک این برند ۲۶۸۰۰ میلی آمپر از سری PowerCore Plus می تواند حداکثر ۱۰ بار یک تلفن همراه آیفون شارژ کند. از دیگر مزیت های این سری این است که سرعت شارژ دوباره پاوربانک به مراتب بالاتر از سری PowerCore می باشد.

 

 

 

  • Sajjad Rezaei