گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

پیوندها

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هواوی واچ GT معرفی شد: ساعت هوشمند مبتنی بر LiteOS با توانایی پایش ضربان قلب

هواوی واچ GT معرفی شد: ساعت هوشمند مبتنی بر LiteOS با توانایی پایش ضربان قلب

هواوی واچ جی‌تی نام ساعت هوشمند جدید هواوی است که ضمن بهره‌گیری از نمایشگری OLED، می‌تواند ضربان قلب کاربرش را پایش کند.

 
 

هواوی چند سال پیش از ساعتی هوشمند به‌نام Huawei Fit رونمایی کرد که ضمن داشتن نمایشگر لمسی تک‌رنگ، می‌توانست با یک‌بار شارژ، تا ۶ روز دوام بیاورد. این شرکت چینی به‌ تازگی طی برگزاری رویداد ویژه‌ی معرفی گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، از ساعت هوشمند جدیدی به‌نامهواوی واچ GT رونمایی کرده است که تمامی ویژگی‌های ساعت هواوی فیت را به‌روزرسانی کرده و از یک‌سری ویژگی جدید و جالب بهره می‌گیرد.

Huawei Watch GT از یک نمایشگر رنگی ۱.۳۹ اینچ OLED با وضوح تصویر ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و پوششی از جنس DLC (کربنِ الماس‌مانند) و حاشیه‌های سرامیکی بهره می‌گیرد. بدنه‌ی واچ جی‌تی از جنس فولاد ضدزنگ ۳۱۶L است و این ساعت هوشمند از GPS هم پشتیبانی می‌کند. هواوی واچ جی‌تی در کنار موارد یادشده می‌تواند خوابیدن، دویدن، دوچرخه‌سواری کردن و شنا کردن کاربر را پایش کند؛ یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ساعت هوشمند جی‌تی، این است که می‌تواند به‌ لطف داشتن سیستم ارتفاع‌سنج داخلی، حتی کوهنوردی‌ کردن کاربر را نیز پایش کند.

هواوی واچ جی تی / Huawei Watch GT

این ساعت جدید همچون هواوی فیت، توانایی دارد که با بهره‌گیری از یک سنسور (که در قسمت زیرین قرار دارد و شامل ۶ LED است) به‌صورت مداوم، ضربان قلب کاربر را پایش کند. چینی‌ها مدعی شده‌اند که به‌ لطف بهینه‌سازی هوش مصنوعی در واچ جی‌تی، این ساعت می‌تواند دقت بسیار بالایی در زمینه‌ی ثبت ضربان قلب از خود نشان دهد. هواوی واچ GT در کنار این موارد، می‌تواند تشخیص دهد که چه هنگام توسط کاربر پوشیده شده است.

در قسمت پشتی شاهد الگوی چهار نقطه‌ای هستیم که دوربین میت ۲۰ را تداعی می‌کند

ساعت جدید هواوی که از سیستم‌عامل LiteOS بهره می‌برد، عملکرد قابل‌توجهی در زمینه‌ی بهینه‌سازی مصرف انرژی از خود نشان می‌دهد. این ساعت از معماری دو تراشه‌ای بهره‌مند است که یکی از این تراشه‌ها برای انجام فعالیت‌های سبک (مثل تحلیل و بررسی خواب) و دیگری برای انجام تسک‌های سنگین و پویا کاربرد دارند.

هواوی واچ جی تی / Huawei Watch GT

هواوی گفته است که کاربران می‌توانند به‌ سه حالت مختلف از این ساعت جدید استفاده کنند؛ اگر تمامی قابلیت‌های هوشمند ساعت را غیرفعال و تنها نوتیکیفیشن‌ها را فعال کنید، می‌توانید با یک‌بار شارژ تا حداکثر ۳۰ روز از ساعت خود استفاده کنید. اگر به‌صورت هفتگی تنها به‌مدت ۹۰ دقیقه ضربان قلب را پایش و قابلیت تحلیل میزان خواب را هم فعال کنید، می‌توانید از ساعت جدید هواوی حداقل دو هفته بهره بگیرید. در نهایت، اگر تمامی قابلیت‌های واچ جی‌تی را فعال و نمایشگر آن را به‌صورت تمام‌مدت روشن کنید، این ساعت با یک‌بار شارژ تنها ۲۲ ساعت دوام خواهد داشت.

هواوی واچ جی تی / Huawei Watch GT

هواوی واچ GT در کنار این‌ها تنها ۱۰.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و به‌صورت کامل با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS همگام‌سازی می‌شود. این ساعت همچنین تا فشار ۵ اتمسفر در زیر آب دوام می‌آورد.

هواوی واچ جی تی / Huawei Watch GT

علاقه‌مندان می‌توانند هواوی واچ GT را در دو مدل کلاسیک (با بند چرمی) و اسپرت (با بند سیلیکونی) به‌ترتیب با قیمت ۲۴۹ و ۱۹۹ یورو تهیه کنند.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

ساعت هوشمند گارمین Instinct با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد

آخرین ساعت هوشمند گارمین با نام Garmin Instinct، با قیمت ۲۹۹ دلار و قابلیت‌های مخصوص محیط‌های بیرونی و فعالیت‌های ورزشی معرفی شد.

 

گارمین به‌تازگی ساعت هوشمند جدید خود را با نام Garmin Instinct به بازار معرفی کرده است. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌های محیط‌های بیرونی و باز و همچنین برای برخی فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است.

گارمین ادعا می‌کند که ساعت جدیدش دارای ویژگی‌هایی است که معمولا برای مسافران و علاقه‌مندن به محیط‌های باز و خشن بسیار مناسب است.  یکی از نقاط قوت گارمین اینستینکت آن است که از سیستم‌های مختلف ناوبری مانند GPS ،GLONASS و Galileo بهره می‌برد. بهره بردن از سیستم‌های مختلف ناوبری به‌جای استفاده از یک سیستم باعث می‌شود که موقعیت مکانی کاربر به‌صورت دقیق‌تری مشخص شود. به‌علاوه، قطب‌نمای سه‌محوره به‌همراه فشارسنج و ارتفاع‌سنج باعث دقیق‌تر و کامل‌تر شدن سیستم‌های ناوبری می‌شوند.

Garmin Instinct / گارمین

 

Garmin Instinct با وب‌سایت و اپلیکیشن Garmin Explore سازگاری دارد. همین قابلیت باعث می‌شود که کاربران بتوانند از قبل برای سفر خود آماده شوند. این سازگاری، ویژگی دیگری را به نام TracBack ارائه می‌دهد که با کمک آن کاربران می‌توانند به همان مسیری که طی کرده‌اند و به نقطه‌ی شروع هدایت شوند. همچنین، ویژگی دیگری به نام Garmin Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند الگوهای خوب و بیداری خود را پایش کنند و در عین حال با توجه به اینکه قابلیت ارتباط با انجمن آنلاین گارمین برای کاربران فراهم است، می‌توانند در چالش‌های تناسب اندام آنلاین شرکت کنند. 

ساعت هوشمند جیدد گارین قابلیت پایش ضربان قلب، پایش تعداد قدم‌ها، مسافت‌ طی‌شده و میزان کالری مصرف‌شده را دارد. این ساعت هوشمند با کمک پایش تغییرات ضربان قلب می‌تواند سطح استرس کاربر را مشخص کند. همچنین دارای برخی برنامه‌های از قبل بارگذاری‌شده برای فعالیت‌های مربوط به فضای باز از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا کردن است. اگر ساعت هوشمند و تلفن همراه کاربر با یکدیگر همگام‌سازی شوند، ساعت هوشمند گارمین می‌تواند در صورت دریافت پیام‌های متنی و ایمیل‌، با نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع دهد.

ساعت هوشمند جدید گارمین دارای قاب پلیمری با فیبر تقویت‌شده، نمایشگر مقاوم در برابر خراشیدگی و بند سیلیکونی با طراحی روزنه‌دار است. گارمین ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش دارای استانداردهای نظامی ۸۱۰G است و بدین معنی است که دستگاه می‌تواند در معرض گرما و ضربه مقاوم باشد و همچنین تا عمق ۱۰۰ متری در برابر نفوذ آب از خودش مقاومت نشان بدهد. 

باتری ساعت هوشمند Garmin Instinct در حالت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژ را تامین کند. در حالت GPS نیز تا ۱۶ ساعت به‌راحتی کار می‌کند. اگر کاربر حالت UltraTrac را انتخاب کند، باتری تا ۴۰ ساعت می‌تواند شارژ مورد نیاز را تامین کند. در حالت UltraTrac، به‌صورت منظم GPS دستگاه خاموش می‌شود و با کمک شتاب‌سنج‌ها موقعیت مکانی کاربر تشخیص داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت هوشمند را در سه رنگ مختلف با نام‌های Graphite ،Tundra و Flame Red و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند. 

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

جدیدترین ساعت هوشمند Withings دوباره با برند این شرکت عرضه می‌شود

جدیدترین ساعت هوشمند Withings دوباره با برند این شرکت عرضه می‌شود

شرکت فرانسوی ویتینگز پس از جدایی از نوکیا، جدیدترین ساعت هوشمند خود را با برند اصلی Withings عرضه می‌کند.

 

کمتر از دو سال پیش بود که نوکیا، اقدام به خرید استارتاپ فرانسوی Withings کرد که حوزه‌ی فعالیت آن، تولید گجت‌های سلامتی بود. پس از پیوستن ویتینگز به نوکیا، تمامی محصولات این شرکت با برند Nokia تولید و عرضه شد. سیاست‌های جدید و غیرقابل درک نوکیا سبب شد تا همکاری این دو برند پس از چند ماه کم‌رنگ شود و در پی آن، از میزان تولید محصولات ویتینگز کاسته شد. گفتنی است ماه می گذشته، شرکت فرانسوی ویتینگز به‌طور کامل از نوکیا جدا شد.

خوشبختانه جدایی ویتینگز از نوکیا باعث تعطیلی این شرکت محبوب نشد و این شرکت فرانسوی توانست از ساعت هوشمند جدید خود با نام Steel HR Sport رونمایی کند. گفته می‌شود که ساعت جدید ویتینگز تمامی ویژگی‌های محصول قبلی این شرکت یعنی Steel HR که در سال ۲۰۱۶ و تحت برند نوکیا عرضه شده بود را دارا است.

اپلیکیشن Steel HR Sport

از جمله ویژگی‌های محصول جدید ویتینگز می‌توان به سنسور جی‌پی‌اس، سنسور تشخیص میزان اکسیژن، حسگر ضربان قلب، قابلیت نمایش هشدارهای تلفن همراه و باتری با طول عمر ۲۵ روز اشاره کرد. وجود چنین سنسورهایی سبب می‌شود تا کاربران با اتصال Steel HR Sport به گوشی خود علاوه‌بر اطلاع از ساعت و وضعیت سلامتی خود، از اپلیکیشن Health Mate برای آگاهی از جزئیات مسیر پیموده شده نیز استفاده کنند. شایان ذکر است که سنسور GPS برای نخستین بار در محصولات ویتینگز به‌کار رفته و ساعت Steel HR از این قابلیت بی‌بهره بوده است.طراحی ساعت هوشمند جدید ویتینگز با محصول قبلی این شرکت تفاوت ظاهری چندانی ندارد و وجود تنوع رنگ در بند‌های چرمی و سیلیکونی آن سلایق مختلفی را پوشش می‌هد. همچنین با نیم‌نگاهی به اپلیکیشن ارائه‌شده برای ساعت هوشمند Steel HR Sport متوجه بهبودهای فراوان آن نسبت به نسل قبل خواهید شد. در اپلیکیشن یادشده، نمایش اعلان‌های گوشی بهبود فراوانی یافته و محدودیت آن به نمایش اعلان تماس‌ها و برخی رویدادها از میان رفته است. در حال حاضر این اپلیکیشن قادر است اعلان‌های ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف از جمله هشدار پرواز، خبرها و پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی را نشان دهد.

در پایان باید گفت که ساعت هوشمند Steel HR Sport در دو رنگ سیاه و سفید و به‌همراه بند سیلیکونی و چرمی عرضه می‌شود. همچنین قیمت نهایی این محصول ۱۹۹.۹۵ دلار بوده و هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی Withings و فروشگاه آمازون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظر شما عزیزان در مورد سیاست‌های عجیب نوکیا چیست؟

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند (به انگلیسی Smart Watch) ساعت های مچی کامپیوتری یا گجت های پوشیدنی هستند که علاوه بر نمایش زمان،قابلیت پردازش بعضی برنامه ها را  هم دارند.
بیشترین قابلیت ساعت هوشمند با تلفن های هوشمند است. ساعت هوشمند بیشتر از هرچیز مکمل تلفن های هوشمند هستند و بیشترین کاراییشان در ارتباط با تلفن های هوشمند است. این ساعت ها به موبایل متصل شده و با آن همگام سازی می شود و شما می توانید بسیاری از کارهای موبایلتان را انجام دهید.
ساعت هوشمند امروزی دارای سیستم عامل، پردازنده و رم هستند. بعضی از مدل های این ساعت ها دارای دوربین، قدم شمار و  نمایشگر کالری مصرفی شما هستند. 
پخش رادیو ، موقعیت‌یابی جی پی اس، تلفن همراه، دوربین، ترمومتر، پخش موزیک و صوت ، صقحه لمسی، بازی‌های رایانه‌ای و سیستم عامل از نوین‌ترین نوآوری‌ها در دنیای این محصولات برشمرده می‌شود.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

ایسوس ساعت هوشمند ZenWatch 3 را در ایفا 2016 رونمایی کرد

ایسوس ساعت هوشمند ZenWatch 3 را در ایفا 2016 رونمایی کرد

ایسوس در جریان مراسم خود که همزمان با ایفا 2016 برگزار می‌شود، ساعت هوشمند جدید خود را با نام دن واچ ۳ رونمایی کرد. ZenWatch 3 همچون نسل پیشین این گوشی مبتنی بر اندروید ور بوده و از جمله تفاوت‌های آن باید به بدنه‌ی دایره شکل این ساعت هوشمند اشاره کرد. 

 

همانطور که ایسوس پیش‌تر با انتشار تیزرهای وعده داده بود، ساعت هوشمند جدید خود را در جریان برگزاری مراسمی که همزمان با ایفا 2016 برگزار شده، رونمایی کرد. نسل جدید ساعت هوشمند ایسوس ZenWatch 3 نام دارد. ذن واچ ۳ ایسوس همچون نسل پیش مبتنی بر اندروید ور گوگل بوده اما تفاوت‌هایی را به خود دیده که از جمله‌ی آن می‌توان به شکل دایره‌ی این ساعت با چاشنی طراحی اسپورت اشاره کرد. ذن واچ ۳ ایسوس همزمان ظاهری زیبا، کلاسیک و تا حدودی اسپورت دارد که در مقایسه با ذن واچ ۲ شاهد پیشرفت زیادی است.

ایسوس در ساعت هوشمند جدید خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ استفاده کرده است. از جمله‌ی مشخصات فنی دیگر این ساعت هوشمند باید به بهره‌گیری از نمایشگر آمولد ۱.۳۹ اینچی بهره میئ‌برد که با استفاده از محافظ کورنینگ گوریلا گلس 2.5D از آسیب دیدن محافظت می‌شود. ذن واچ ۳ در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد و مسی راهی بازار خواهد شد. ضخامت بند این ساعت هوشمند ۹.۹۵ میلی متر بوده و از وجود نوار باریک رزگلد بهره می‌برد.

خریداران می‌توانند در بین گزینه‌های مختلف برای بند از وجود بند چرمی ایتالیایی نیز استفاده کنند که با کیفیت بسیار بالا در رنگ‌های قهوه‌ای سوخته و بژ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ذن واچ ۳ از وجود ۵۰ واچ فیس بصورت پیش فرض بهره می‌برد که هر یک ازویجت‌های متعددی برای نمایش وضعیت آب و هوا، اعلانیه‌های موجود روی گوشی و قدم‌های برداشته شده بهره می‌برند.

ذن واچ ۳ از وجود سه کلید فیزیکی در حاشیه‌ی سمت راست خود بهره می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به قابلیت‌هایی نظیر تظیمات نمایشگر، ویژگی‌های پرکاربرد و همچنین اپلیکیشن مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی ایسوس با نام ZenFit اشاره کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های اپلیکیشن بررسی وضعیت فعالیت‌های بدنی باید به شمارش تعداد گام‌ها در حالت پیاده‌روی یا دو و حرکت‌هایی از قبیل دراز و نشست اشاره کرد. این ساعت از گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار IP67 بهره می‌برد.

بهره‌گیری از اسنپدراگون ور ۲۱۰۰ در این ساعت هوشمند میزان مصرف انرژی را به اندازه‌ی ۲۵ درصد در مقایسه با نسل پیش کاهش می‌دهد، از این‌رو با یکبار شارژ این ساعت هوشمند می‌توان از آن طی دو روز استفاده کرد. همچنین برای افزایش سرعت شارژ این ساعت، ایسوس از تکنولوژی HyperCharge استفاده کرده که با استفاده از آن می‌توان در کمتر از ۱۵ دقیقه این ساعت را تا بیش از ۶۰ درصد شارژ کرد.

ذن واچ 3 ایسوس

ایسوس اعلام کرده که ذن واچ ۳ در اروپا با برچسب قیمت ۲۲۹ یورویی راهی بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند ارائه نشده است.

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

 

تولید کننده: SSK

هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200

 
1,122,000 تومان
هارد اکسترنال وایرلس SSK SSM-F200 امروزه با پیشرفت و گستردگی جوامع و رشد و پیدایش وسایل ارتباطی و شبکه های الکترونیکی، وابستگی انسانها به اطلاعات بیشتر شده است. با توجه به محدودیت های منابع ذخیره سازی اطلاعات در لب تاپ، تبلت، گوشی و سایر تجهیزات و دسترس بودن داده ها بیش از پیش استفاده از هارد اکسترنال ها را ضرورت بخشیده است. همچنین در برخی مشاغل به علت تسریع و چابکی کار نیاز است تا ذخیره و نگهداری اطلاعات با کمترین زمان و در اسرع وقت صورت پذیرد، لذا وجود هارد اکسترنال وایرلس در این مواقع می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد.
کد محصول: SSM-F200
 

سرعت و ظرفیت:

          ظرفیت ذخیره سازی یک ترابایت، انتقال بی سیم با سرعت 300Mbps
قابل حمل:

         هارد اکسترنال SSM-F200 با دارا بودن باتری لیتیوم پلیمر 3800Mah و بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی و سایز کوچک قابلیت حمل را دارد.
کنترل هوشمند:

         مدیریت هوشمند برنامه (IOS و Android پشتیبانی)، آپلود / دانلود هوشمند، تهیه پشتیبان تک لمسی، دسترسی از راه دور، چندین نفر در یک زمان اشتراک دارند.
تابع :

         پشتیبانی از پروتکل Samba، همه اتصالات دستگاه هوشمند فای.
گسترش عملکرد:

          پشتیبانی USB 3.0 با سرعت بالا، پشتیبانی از رله بی سیم و ترافیک.

پشتیبانی از سیستم عامل:

 IOS، Android، windows، MAC multi platform supported

 

پشتیبانی از سیستم عامل:

IOS، Android، windows، MAC multi platform supported

 

 

Product Specifications

Product Dimensions      132mm*82mm*22mm

Interface                        USB3.0, LAN

Storage Medium            2.5 inch hard disk, 1TB capacity

Network Interface         RJ-45 Ethernet port

OS Support                    IOS, Android, Win XP/Vista/7/8.1/10 or higher

                                      MAC OS, Linux

Power ( Max)                2W (R/W data)

Wi-Fi  Transmission      300Mbps

Routing Function          Support AP+Client, AP+WAN Bridge, AP+WAN 3    working mode

Remote Access             Based on UID point to point remote access

Picture Format             JPG, TIFF, JIF, BMP

Audio Format               MP3, AAC, m4a, wav, aiff

Video Format               MP4, MOV, m4v, avi, M-JPEG, RMVB, support 720P and 1080P

Document Format       Keynote, numbers, page, excel , word, pdf, txt, ppt

Connection                  Support 10 devices connect at the same time(Max)

                                    Support 4 routs of 720P simulcast or 2 routes of                                            1080P simulcast(Max)

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

EMC VNX 600GB 10K SAS 25X2.5 Hard Drive V4-2S10-600

V3-2S10-600 EMC 2.5″ 600GB 10K SAS Hard Drive – 005049294, 005049250, 005049203 توصیف  افزایش ظرفیت و کارایی استوریج EMC VNX شما معمولا همیشه در دسترس می باشد. هارد EMC V3-2S10-600 یک هارد دو و نیم اینچی با ظرفیت 600 گیگابایت و سرعت 10 هزار دور در دقیقه می باشد. کلیه هاردهای EMC بطور کامل تست می شوند و بعد به فروش می رسند. هارد V3-2S10-600 با شماره فنی های زیر نیز نشان داده می شوند: 005049294 005049250 005049203 005049250 005049203 همچنین پارت نامبر VX-2S10-600 نیز تنها پارت نامبر منحصر بفرد برای این هارد می باشد.  تکنولوژی هارد EMC V3-2S10-600 600GB 10K SAS هاردهای SAS در مقایسه با هاردهای NL-SAS و SATA دارای کلاس و قدرت بالاتری هستند. هاردهای SAS می توانند کارایی خود را در بالاترین شرایط حفظ نمایند و کارایی به مراتب بالاتری نبست به هاردهای SATA و NL-SAS دارند. هاردهای SAS همچنین 10 برابر ضریب اطمینان بالاتری نسبت به هاردهای SATA و NL-SAS دارند. در خصوص طول عمر هم باید به این نکته توجه نماییم که هاردهای SAS طول عمری معادل 1.6 میلیون ساعت در مقابل 1.2 میلیون ساعت هاردهای SATA و NL-SAS دارند. شما می توانید به راحتی سرعت استوریج خود را با استفاده از هاردهای EMC V3-2S10-600 2.5″ 600GB 10K SAS بالا ببرید. این هارد در مقایسه با هاردهای SATA و NL-SAS قابلیتهای زیر را دارا می باشد:

  • قابلیت Dual ports
  • قابلیت دسترسی به هارد از چندین کامپیوتر
  • استفاده از دستورات کامل SCSI
  • بلند بودن صف انتظار دستورات

برنامه های کاربردی هارد EMC V3-2S10-600, 005049294 2.5″ 600GB 10K SAS HDD استفاده از هارد EMC 2.5″ SAS با شماره فنی V3-2S10-600, 005049294 برای برنامه های کاربردی که از بلاکهای کوچک با Random I/O استفاده می کنند بسیار مناسب می باشد. این برنامه ها گرایش خوبی برای حداقل سازی هرگونه مزیت Caching در سیستم استوریج می شود. در این گونه برنامه های کاربردی ، دسترسی فیزیکی به داده های روی دیسک تاثیر مستقیم و بسزایی در Performance کلی استوریج دارد. برنامه هایی که از بلاک های کوچک با Random I/O استفاده می کنند بالاترین Performance مورد نیاز را از سیستم استوریج دریافت می کند و زمان Seek و Latency کلی را کاهش می دهد. برخی از برنامه های که برای این هارد مناسب می باشند عبارتند از: 

  • OLTP
  • e-commerce
  • ERP
  • Database
  • Web Server
  • E-mail
  • Data Replication

  مشخصات فنی هارد EMC V3-2S10-600, 005049294 2.5″ 600GB 10K SAS HDD 

Interface SAS
Capacity 600GB
RPM 10,000 RPM
Cache 16MB
MPN V3-2S10-600
Other PN  005049294, 005049250, 005049203, 005049820, 005050282, 005050285, 005049804, 005049805, 005050344, 005050345, 005050336, 005050700, 005050211, 005050703, 005050214, HUC106060CSS600, OB25659, 118032767-A04
Form Factor 2.5″ with tray
Disk Shelf Compatibility V2-DAE-R-25-A, V2-DAE-N-25-A
Platform Compatibility VNX5100, VNX5300

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

بهترین یو پی اس ها

هنگامی که قدرت خود را در طی یک طوفان دو ساعت قبل از ارسال یک مقاله پژوهشی، تنش را می دانید، می دانید. خوشبختانه، راه های پیشگیری و مقابله با استرس و قطع برق وجود دارد!

یک راه حل برای این مشکل، و بسیاری دیگر مانند آن یک یو پی اس یا UPS برای کوتاه است. یک یو پی اس یک دستگاه است که در صورت قطع برق به عنوان منبع پشتیبان برای کامپیوتر رایانه شما استفاده می شود. علاوه بر منبع تغذیه پشتیبان، یو پی اس همچنین می تواند مانع از افزایش قدرت یا افزایش جریان الکتریکی شما شود که در نهایت باعث ایجاد صدمه به خانه، لوازم خانگی و الکترونیک می شود. با برق اضطراری، شما می توانید کامپیوتر خود را از آسیب محافظت و ادامه کار بر روی پروژه های خود را در طول هر طوفان و یا وقفه برق. البته، در حال حاضر شما ممکن است تعجب کنید که نوع برق اضطراری شما باید دریافت کنید. واحد های یو پی اس در اندازه های مختلف از کوچک به بزرگ متفاوت است و می تواند برای استفاده از یک دستگاه واحد و یا چندین دستگاه استفاده شود.

 

CyberPower CP1500AVRLCD Intelligent UPS

چرا ما آن را دوست داریم: یک UPS هوشمند و کارآمد انرژی با ویژگی های عالی و یک منبع تغذیه قابل توجه است.
 
ما این لیست را با دومین نام تجاری محبوب در صنعت یو پی اس ادامه می دهیم. UPS های هوشمند CyberPower یک نقطه در لیست ما با ویژگی های برتر و ظرفیت قدرت قابل اعتماد می شود. این واحد یو پی اس از تمام دستگاه ها و لوازم خانگی از جمله رایانه های شخصی، ایستگاه های کاری و سیستم های سرگرمی خانگی محافظت می کند. این واحد یو پی اس نیز در گزینه های مختلف ولتاژ شما می توانید انتخاب کنید، اما در این راهنمای ما بر گزینه 1500VA / 900 وات است. این واحد قابل اعتماد یو پی اس، توان کافی 900 وات در هر دستگاه را فراهم می کند. همچنین از دست دادن داده ها جلوگیری می کند و تجهیزات الکترونیکی شما را از مشکلات قدرت مضر و غیرقابل برگشت محافظت می کند.

این واحد قدرتمند یو پی اس همچنین دارای یک ویژگی تعاملی خطی است که باعث کاهش ولتاژ و ولتاژ بالا بدون نیاز به برق باتری می شود. آیا می خواهید یک یو پی اس واحد فراهم می کند که قدرت و محافظت از دستگاه شما کارآمد؟ واحد یو پی اس CyberPower از انرژی سبز استفاده می کند که مصرف انرژی را تا 75٪ کاهش می دهد. این 4.5 واحد از امتیاز 5 ستاره در طراحی روزانه و براق ظاهر می شود و ویژگی های جدیدی از قبیل: رسانه های اضافی، پانل کنترل آسان برای خواندن و دکمه برق روشن / خاموش را فراهم می کند. توجه داشته باشید که این محصول کمی ارزانتر از 100 دلار است. بعضی از مشتریان همچنین نگرانی خود را نسبت به اندازه بزرگ این محصول و عدم حفاظت از خطوط تلفن ثابت خود ذکر کرده اند. با این وجود این واحد یو پی اس با ضمانت 3 ساله محافظت می شود و به طور کلی مثبت است

 

APC BE600M1 Back-UPS

 

نام تجاری APC بازخورد در لیست ما با این واحد یو پی اس می باشد. ما در مقایسه با محصول قبلی APC مقایسه شده است، یکی از ویژگی های مهم که این محصول را برجسته می کند پورت شارژر 1.5A آن است. پورت شارژ USB به راحتی در بالای صفحه قرار می گیرد و برای گوشی های هوشمند خود حتی در هنگام قطع برق نیز قدرتمند است. واحد یو پی اس نیز مجموعا 7 خروجی را ارائه می دهد (با 5 خروجی برای پشتیبان گیری باتری و حفاظت از ولتاژ و 2 خروجی برای محافظت از ولتاژ بالا). با استفاده از این ویژگی، برای رایانه های خود، سخت افزار های خارجی خارجی و سایر وسایل الکترونیکی مانند روتر بی سیم شما قدرت تضمین می شود تا بتوانید اتصال شبکه را حفظ کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول متفاوت از محصول APC قبلا بررسی شده اندازه آن است. این واحد یو پی اس بسیار کوچک است و بسیار سبک وزن است، به این معنی که شما حتی می توانید این یو پی اس را بر روی دیوار خود نصب کنید! همچنین این محصول در سایر گزینه های ولتاژ قرار می گیرد اما تصمیم گرفتیم گزینه 600VA / 330W را برای این بررسی انتخاب کنیم. محصول 4.3 با قیمت معقول حدود 50 دلار در دسترس است و یک پرفروش آمازون است. تنها مسئله مهم ما این است که نرم افزار این دستگاه دقیقا با دستگاه های مک سازگار نیست. با این وجود، اتصال دستگاه های با ارزش خود را به این واحد یو پی اس محافظت خواهد کرد در برابر آسیب برگشت ناپذیر، که باعث می شود این محصول علاوه بر لیست ما.

 

CyberPower CP825AVRLCD Intelligent LCD UPS

 

چرا ما آن را دوست داریم: واحد یو پی اس با کیفیت که از تکنولوژی قدرت سبز استفاده می کند و دستگاه های خود را به صورت موثر پشتیبان می کند.

نام تجاری CyberPower دوباره به لیست ما دوباره با این واحد یو پی اس باز می شود. این واحد هوشمند UPS انواع سرمایه گذاری شما را از جمله رایانه های شخصی، ایستگاه های کاری و سیستم های سرگرمی خانگی محافظت می کند. با استفاده از تکنولوژی انرژی سبز، واحد یو پی اس مصرف انرژی را تا 75 درصد کاهش می دهد که باعث می شود محصولی عالی به شما کمک کند تا در لایحه انرژی خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، این دستگاه می تواند از دست رفتن اطلاعات و وقفه هایی که ممکن است باعث تنظیمات مربوط به محصول می شود جلوگیری کند. این واحد UPS کارآمد نیز خط تعاملی است و می تواند بدون نیاز به استفاده از باتری باعث کاهش ولتاژ و ولتاژ بالا شود.

واحد UPS دارای مجموع 8 خروجی است که 4 مورد آنها دارای باطری پشتیبان و محافظت از ولتاژ بالا هستند و 4 دیگر فقط دارای خروجی محافظت شده است. آیا می خواهید تمام آمارهای واحد UPS خود را بدانید؟ این واحد دارای یک نمایشگر LCD درخشان و تعاملی است که مدت زمان اجرا، دقیقه، وضعیت باتری، سطح بار و سایر اطلاعات وضعیت را فراهم می کند. این واحد قابل اعتماد تمام اسناد ارزشمند، عکس ها، فیلم ها و فایل های موسیقی شما را از دست دادن یا خسارت ناشی از نوسانات برق و افزایش و تنظیم دستگاه ها پس از خاموش کردن تجهیزات غیرقابل کنترل محافظت می کند. در حالی که این محصول از ویژگی های عالی است، ما ابراز نگرانی با رتبه بندی ولتاژ پایین 825VA است که تنها می تواند 450 وات قدرت را تامین کند. با این وجود، این واحد 4.2 امتیاز با یک ضمانت 3 ساله پشتیبانی می شود و مستحق یک محل در لیست ما است!

 

 

Tripp Lite 1000VA Smart UPS

چرا ما آن را دوست داریم: واحد هوشمند UPS با پشتیبانی از بسیاری از ویژگی های و گزینه کنترل ولتاژ قابل توجه است.

 به دنبال یک یو پی اس کارآمد که سازگار با بسیاری از دستگاه های شما است؟ دستگاه Tripp Lite Smart UPS نشان می دهد این محصولی است که شما دنبال آن هستید با ویژگی های مدیریت قدرت آن است که از قدرت ویندوز و سیستم عامل مک استفاده می کند. این واحد همچنین با یک پورت USB کارآمد مجهز است که با استفاده از نرم افزار TripApp PowerPlace TripP Lite قادر به صرفه جویی در داده ها با ویژگی خاموش کردن ناظر خود می باشد. واحد UPS در انواع گزینه های ولتاژ موجود است، اما برای این بررسی، ما گزینه 1000VA 500 وات را انتخاب کردیم. این یو پی اس های هوشمند حتی دارای یک شانه طولانی 6 فوت است، که امکان اتصال به اینترنت را به دستگاه های شما می دهد.
 
 واحد UPS ویژگی های حفاظت در برابر سر و صدا است که از آسیب برگشت ناپذیر به دستگاه های شما جلوگیری می کند. این ویژگی همچنین تجهیزات خود را از ولتاژ گذرا مخرب و سر و صدا خط الکترومغناطیسی (EMI / RFI) محافظت می کند. ویژگی تنظیم ولتاژ اتوماتیک دستگاه (AVR) مشکلات ولتاژ مزمن شامل سوئیچ های مکرر به باتری را حل می کند که باعث صرفه جویی در انرژی و کاهش عمر باتری می شود. واحد یو پی اس با 8 خروجی با 4 خروجی با هر دو باتری پشتیبان و حفاظت از ولتاژ و نویز محافظت می کند. تنها نقاط ضعف ما در مورد این محصول 4.4 امتیاز، قیمت آن کمی بالاتر از 100 دلار و ویژگی های فیزیکی آن (از جمله سر و صدای فنر و برخی از مشکلات در راه اندازی) است. علاوه بر این، این محصول با کیفیت، جایگاه خود را در لیست ما به دست می آورد!
 
 

APC Battery Backup & Surge Protector (BE550G)

 

چرا ما آن را دوست داریم: یک UPS قدرتمند مجهز به حفاظت از ولتاژ بالا و قدرت کافی برای پشتیبان گیری از چندین دستگاه در یک زمان.

 

بگذارید این لیست را با نام تجاری محبوب که در صنعت یو پی اس پیشرو است شروع کنیم. APC Battery Backup و Surge Protector دقیقا همان چیزی است که نام آن را می گوید و به خوبی کار می کند. این واحد یو پی اس با مجموع 8 یک مکانیزه مجهز است: 4 خروجی / یو پی اس و 4 خروجی فقط خروجی. شما نباید نگران آسیب دیدن دستگاه ها و یا خطاهای سیگنال / شبکه خود با این واحد یو پی اس نباشید زیرا این ویژگی همچنین دارای حفاظت از خطوط انتقال داده است. با استفاده از محافظت در برابر خطای داده ها، اتصال به اینترنت شما تثبیت خواهد شد به این معنی که می توانید تلفن یا رایانه خود را حتی در حین برداشتن قدرت استفاده کنید.

 

به جز موارد ذکر شده، این واحد UPS همچنین با گزینه های مدیریتی خود، از جمله خاموش کردن سیستم و نظارت بر انرژی به منظور صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از فساد احتمالی اطلاعات، همراه است. واحد یو پی اس دارای ظرفیت خروجی 330 وات / 550 ولت، مقدار کافی انرژی در هر دستگاه است. ویژگی های اضافی این یو پی اس شامل هشدارهای قابل شنیدن، طراحی با صرفه جویی در انرژی و نمایش وضعیت LED LED چهار مرحله ای است. این 4،4 امتیاز از محصول 5 ستاره برای قیمت متوسط حدود 50 دلار در دسترس است. حتی با امتیاز فوق العاده آن، برخی از مشتریان متوجه شده اند که راه اندازی این محصول مشکلاتی را ایجاد می کند و حجم بلندگوهای قابل شنیدن کمی تیز است. با این وجود، اگر شما کاملا آن را دوست ندارید، این محصول با یک ضمانت نامه 3 ساله محافظت می شود. با این ویژگی های عالی و رضایت مشتری تضمین شده، این محصول سزاوار یک نقطه در لیست ما است!

 
 

APC Back-UPS Connect UPS Battery Backup BGE70

 

چرا ما آن را دوست داریم: یک واحد پشتیبان باتری است که به شما کمک می کند تا به اینترنت متصل شوید و با کارایی بالایی برای دستگاه های با ارزش تر خود کار کنید. 

 نام تجاری APC دوباره با این واحد یو پی اس باز می شود! این واحد یو پی اس برای اطمینان از اتصال شما به اینترنت در حین وقفه برق، کار می کند. با طراحی فوق العاده کارآمد، واحد یو پی اس می تواند زمان اجرای پشتیبان خود را برای دستگاه های کم قدرت مانند روترهای شبکه، سیستم های آمازون اکو یا VOIP به حداکثر برساند. واحد یو پی اس نیز با 3 ساعت زمانبندی طولانی مدت مجهز شده است که در هنگام خاموش شدن برق، قدرت باتری باتری را به مهمترین الکترونیک شما می دهد. اگر چه این واحد یو پی اس در چند سبک دیگر موجود است، ما سبک BGE70 را با هزینه خروجی اسمی 120V برای این بررسی انتخاب کردیم.

 این واحد یو پی اس APC دارای مجموع سه پریز برق NEMA است که همه آنها دستگاه های خود را در برابر موج های شدید و فشارهای خطرناک ولتاژ محافظت می کند. واحد UPS همچنین مجهز به یک طناب طولی 5 پا و یک دفترچه راهنما برای استفاده کارآمد است. 4.3 محصول 5 ستاره، تضمین می کند که شما می توانید از طریق قطع برق به صورت مولد کار کنید، از دست دادن داده های ارزشمند خود جلوگیری کنید و از تجهیزات بی نظیر خاموش شوید. به ذکر این محصول و تمام ویژگی های آن با قیمت مقرون به صرفه 35 دلار! مهم این است که توجه داشته باشید که این محصول فقط با دو خروجی دوگانه سازگار است و برخی از مشتریان با روشنایی چراغ روشنایی این محصول آشنا هستند. با این وجود، شما نباید نگران باشید هنگام خرید این محصول، همانطور که توسط یک ضمانت 3 ساله پشتیبانی می شود، و آن را خرید بدون خطر و یک خرید عالی!
 
 
 

Tripp Lite SMART1500LCDT

 

چرا ما آن را دوست داریم: این واحد یو پی اس با بسیاری از ویژگی های هوشمند و پایه طولانی 6 پا بسته! 

 

 بعد از این لیست یک نام تجاری نیز در صنعت UPS شناخته شده است. واحد Tripp Lite SMART UPS نقطه ای را در لیست ما با ویژگی های چشمگیر خود به دست می آورد. واحد یو پی اس دارای صفحه نمایش چند منظوره LCD است که شرایط برق را نمایش می دهد و دسترسی آسان به تنظیمات را فراهم می کند. واحد UPS همچنین دارای 10 خروجی (5 برای پشتیبان باتری و 5 برای حفاظت از ولتاژ). همانند محصول قبلی که در لیست ما مورد بحث قرار گرفته است، این واحد یو پی اس نیز در انتخاب گزینه های دیگر ولتاژ قرار دارد اما برای این راهنمای ما گزینه 1500VA / 900W را انتخاب کردیم (به علت قابلیت های کافی برق).
 
 آیا حفاظت عالی و حفاظت از شبکه می خواهید؟ این واحد یو پی اس با TEL / DSL / Ethernet و سرکوب موج خط کواکسیال و محافظت از خطوط داده ها همراه است. هرگز نگران آسیب به دستگاه های خود نباشید زیرا این واحد یو پی اس نیز با فیلتر شکن مجهز است تا تجهیزات خود را از ولتاژ گذرا مضر در خطوط AC، تلفن، شبکه و کواکسیال محافظت کند. با رابط USB خود، واحد UPS می تواند برای مدیریت برق به کامپیوتر متصل شود و به طور خودکار فایل ها را ذخیره کند. 4.3 واحد از 5 واحد UPS رتبه نیز از بین رفتن داده ها و زمان وقوع در هنگام قطع برق جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که این محصول نیز در سمت ارزان قیمت قرار می گیرد، هزینه کمی کمتر از 200 دلار است. برخی از مشتریان نیز با برخی از ویژگی های فیزیکی این واحد مانند گرایش به گرمای بیش از حد حرارت دادن دستگاه های چند گانه و تمایل سیم به خم شدن مشکل را برطرف کرده اند. علاوه بر این، این یو پی اس فوق العاده به طور مثبت نگاه می شود و همچنین با یک ضمانت نامه 3 ساله محافظت می شود.
 
 
 

OPTI-UPS SS1200

 

چرا ما آن را دوست داریم: پشتیبان گیری باتری قابل اعتماد و حفاظت از ولتاژ در دسترس با قیمت مقرون به صرفه! 

واحد OPTI-UPS ثابت می کند که شما می توانید هر محصول و قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن آن را داشته باشید. این واحد یو پی اس حفاظتی، رعد و برق و حفاظت بیش از حد را فراهم می کند که در قیمت عالی فقط حدود 30 دلار است! واحد یو پی اس نیز دارای 6 خروجی های همه کاره است که می تواند به عنوان یک پشتیبان باتری یا تنظیم ولتاژ مورد استفاده قرار گیرد. صحبت از ولتاژ، یو پی اس به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به تنظیم ولتاژ پایین یا بالا تنظیم کنید. فقط باید توجه داشته باشید که حداکثر ولتاژ (و وات) ظرفیت شما می توانید بر روی این واحد برسد 1200 وات، 600 وات است. واحد UPS همچنین ویژگی حفاظت کافی برای حفاظت از انرژی 525 ژول دارد.

 اگرچه دستگاه OPTI UPS دقیقا یک نام تجاری محبوب UPS مانند APC یا CyberPower نیست، این محصولات قابل اعتماد بودن برای استفاده با وسایل خانگی یا اداری مانند رایانه رومیزی شما را ثابت می کند. UPS مجهز به شاخص های LED است که اطلاع رسانی وضعیت UPS خود را ارائه می کنند. بهترین ویژگی های این محصول عبارتند از تثبیت کننده ولتاژ (یا تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک) که از تجهیزات شما محافظت می کند از آسیب و توانایی آن برای نظارت بر ورودی برق و تمیز کردن جریان های آسیب دیده. اگر چه بعضی از مشتریان با صدای فرومایه محصول و سیاست بازگشت آن، موضوع را مطرح کرده اند، ما این محصول را در لیست ما قرار می دهیم تا بررسی های مثبت آن، ویژگی های عالی و قیمت کم قیمت را در نظر بگیریم.
 

Liebert GXT4-1000RT120

 
 

چرا ما آن را دوست داریم: این واحد UPS مقدار زیادی از حفاظت از دستگاه های خود را فراهم می کند و آن را به طور موثر. 

 

  • Sajjad Rezaei
  • ۰
  • ۰

تفاوت بین یو پی اس آنلاین و آفلاین / آماده به کار چیست؟
 

دو نوع اصلی از یو پی اس - آنلاین و آفلاین / آماده به کار وجود دارد. اصطلاحات آنلاین و آفلاین / حالت آماده به کار به وضعیت عمومی یو پی اس داخلی تحت شرایط معمول شبکه مراجعه می کنند.

یو پی اس های آفلاین ساده ترین و ارزان ترین هستند. هنگامی که در حال حاضر در حال حاضر، آن را مستقیم از طریق یو پی اس دور زدن اینورتر به خروجی است. مقداری از فیلتر کردن، اطمینان از حفاظت محدود در برابر سنبله ها و سایر بی نظمی ها را فراهم می کند. باتری تمام وقت شارژ می شود، اما فقط در صورت خرابی برق بار توسط اینورتر تغذیه می شود. تعویض از منبع تغذیه به اینورتر (به طور کلی به عنوان زمان انتقال اشاره می شود) معمولا چندین میلی ثانیه طول می کشد. با این حال، یک منبع تغذیه داخلی سیستم کامپیوتری و یا سیستم های مدرن قدرت کافی در داخل آن ذخیره می شود تا از این وقفه کوتاه مدت از قدرت جلوگیری شود - اطمینان از عملکرد بی وقفه تجهیزات بار.

به طور کلی، هنگامی که در پشتیبان گیری اینورتر / باتری، به طور معمول، UPS صرفه جویی کم هزینه ارائه موج موج خروجی موج مربع / شبه سینوسی. با توجه به طبیعت که در آن منبع تغذیه سوئیچ استفاده شده در سیستم های کامپیوتری / اداری مدرن قدرت را جذب می کند این نوع شکل موج خروجی معمولا بیش از کافی است. در شرایطی که یک شکل موج خروجی مربع / شبه سینوسی قابل قبول نیست، موج سینوسی واقعی گران تر از یو پی اس Offline یا Online توصیه می شود.

یو پی اس های آنلاین، منبع تغذیه برق AC دریافت می کنند و آن را به DC تبدیل می کند که باتری و بار را از طریق اینورتر تغذیه می کند. اگر منبع تغذیه نتواند، سپس باتری ها را از طریق اینورتر تغذیه می کند بدون وقفه به خروجی خروجی. یک سیستم آنلاین، به طور طبیعت از طراحی تبدیل دوگانه (AC-DC / DC-AC)، درجه ای بسیار جدی تر از بار را از بی نظمی ها در تامین برق تضمین می کند. به طور کلی، سیستم های Plug N Play Online گران تر از راه حل های مشابه آفلاین هستند زیرا اینورتر باید برای عملکرد مداوم رتبه بندی شود.

  • Sajjad Rezaei