گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

پیوندها
  • ۰
  • ۰

انواع کنترل پنل های هاست ویندوز

انواع کنترل پنل های هاست ویندوز

سرور هاست ویندوز برای افرادی که که از برنامه های ASP و یا .NET و بانک اطلاعاتی MSSQL استفاده می کنند ،  مورد استفاده می باشد و شرکت های ارائه دهنده هاست کنترل پنل های مختلفی برای اینکه کاربران فضای میزبانی خود را کنترل و مدیریت کند در اختیار آن ها قرار می دهند .که پر استفاده ترین آنها شامل کنترل پنل های زیر می باشند :

کنترل پنل DotNetPanel :

این کنترل پنل به طور کامل بر اساس تکنولوژی  Net Framework.  می باشد و سازگار با انواع ویندوز می باشند و برای سایت های استفاده می شوند که  از زبان برنامه نویسی php یا ASP.net استفاده می کنند و نسبت به بقییه کنترل پنل ها کامل تر می باشد.

پلسک (Plesk) :

از کنترل پنل های پر استفاده می باشد معمولا تحت ویندوز می باشد و برای سایت های استفاده می شوند که  از زبان برنامه نویسی ASP یا ASP.net استفاده می کنند. البته روی  لینوکس هم  استفاده‌ می شود.استفاده از این کنترل پنل آسان می باشد و مورد پسند کاربر واقع می شود و تعداد زیادی کاربر از این کنترل پنل استفاده می کنند.

حداقل پیش نیاز سخت افزاری برای نصب و اجرای Plesk تحت OS Windows :

پردازشگر 1 GHz
512 مگابایت RAM
هارد دیسک 350 مگابایت

هلم (Helm) :

این کنترل پنل از کنترل پنل های قوی ویندوز می باشد و به وسیله این کنترل پنل می توانید یک یا چند سرور را با هم مدیریت کنید.و این کنترل پنل را به عنوان کاملترین کنترل پنل توصیه می کنند.

وب سایت پنل  (Websitepanel) :

این کنترل پنل اجازه مدیریت سرورتان ، با یک ساختار قوی را می دهد.. با این پنل می توانید سایتتان  ، حساب اف تی پی، بانکهای اطلاعاتی و ... را از قسمت مدیریت کنترل نمایید.

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • Sajjad Rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی