گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تفاوت بین یو پی اس آنلاین و آفلاین / آماده به کار چیست؟
 

دو نوع اصلی از یو پی اس - آنلاین و آفلاین / آماده به کار وجود دارد. اصطلاحات آنلاین و آفلاین / حالت آماده به کار به وضعیت عمومی یو پی اس داخلی تحت شرایط معمول شبکه مراجعه می کنند.

یو پی اس های آفلاین ساده ترین و ارزان ترین هستند. هنگامی که در حال حاضر در حال حاضر، آن را مستقیم از طریق یو پی اس دور زدن اینورتر به خروجی است. مقداری از فیلتر کردن، اطمینان از حفاظت محدود در برابر سنبله ها و سایر بی نظمی ها را فراهم می کند. باتری تمام وقت شارژ می شود، اما فقط در صورت خرابی برق بار توسط اینورتر تغذیه می شود. تعویض از منبع تغذیه به اینورتر (به طور کلی به عنوان زمان انتقال اشاره می شود) معمولا چندین میلی ثانیه طول می کشد. با این حال، یک منبع تغذیه داخلی سیستم کامپیوتری و یا سیستم های مدرن قدرت کافی در داخل آن ذخیره می شود تا از این وقفه کوتاه مدت از قدرت جلوگیری شود - اطمینان از عملکرد بی وقفه تجهیزات بار.

به طور کلی، هنگامی که در پشتیبان گیری اینورتر / باتری، به طور معمول، UPS صرفه جویی کم هزینه ارائه موج موج خروجی موج مربع / شبه سینوسی. با توجه به طبیعت که در آن منبع تغذیه سوئیچ استفاده شده در سیستم های کامپیوتری / اداری مدرن قدرت را جذب می کند این نوع شکل موج خروجی معمولا بیش از کافی است. در شرایطی که یک شکل موج خروجی مربع / شبه سینوسی قابل قبول نیست، موج سینوسی واقعی گران تر از یو پی اس Offline یا Online توصیه می شود.

یو پی اس های آنلاین، منبع تغذیه برق AC دریافت می کنند و آن را به DC تبدیل می کند که باتری و بار را از طریق اینورتر تغذیه می کند. اگر منبع تغذیه نتواند، سپس باتری ها را از طریق اینورتر تغذیه می کند بدون وقفه به خروجی خروجی. یک سیستم آنلاین، به طور طبیعت از طراحی تبدیل دوگانه (AC-DC / DC-AC)، درجه ای بسیار جدی تر از بار را از بی نظمی ها در تامین برق تضمین می کند. به طور کلی، سیستم های Plug N Play Online گران تر از راه حل های مشابه آفلاین هستند زیرا اینورتر باید برای عملکرد مداوم رتبه بندی شود.

نظرات (۱)

  • سید محمد علوی زاده
  • سلام علیکم
    وقتتان بخیر
    تبریک عرض می کنم به شما بخاطر وبلاگ وزینتان
    شما را دعوت می کنم به بازدید و استفاده از مطالب تولیدی سایت تخصصی گناه شناسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی