گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

گروه فنی و مهندسی وی سنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

راهکارهای جامع دیتاسنتر

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟
جی‌پی‌اس‌های مخصوص کودک دستگاه‌های ردیابی هستند که برای راحتی کاربران کم سن تر با مواد سبک تر تولید می‌شوند. ممکن است این وسیله به صورت یک ساعت جی‌پی‌اس دار یا یک وسیله ردیاب باشد که به لباس، کفش یا کیف کودک متصل می‌شود. جی‌پی‌اس ردیاب کودک می‌تواند به والدین برای پیدا کردن فرزندانشان کمک کند. یا حتی در صورت ربوده شدن کودک موقعیت مکانی وی را مشخص کند.

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟

نحوه عملکرد جی‌پی‌اس برای ردیابی کودک
این دستگاه‌ها از تکنولوژی جی‌پی‌اس می‌کنند، جی‌پی‌اس یک شبکه ماهواره ای است که از آن برای پیدا کردن محل یک شی روی زمین استفاده می‌شود. این ماهواره داده‌ها را از طریق سیگنال ارسال می‌کند و سپس یک گیرنده جی‌پی‌اس این اطلاعات را دریافت می‌کند. سپس دستگاه جی‌پی‌اس با استفاده از اطلاعات ارسال شده موقعیت دقیق کاربر را تعیین می‌کند.
خیلی از کمپانی‌ها در صورت خرید یک دستگاه جی‌پی‌اس دار، قابلیت ردیابی از طریق جی‌پی‌اس را به عنوان یک سرویس جانبی فراهم می‌کنند. کافیست والدین در این کمپانی‌ها ثبت نام کرده و برای استفاده از این سرویس و ردیابی کودکانشان یک هزینه ماهیانه پرداخت کنند. پس از روشن شدن دستگاه می‌توان آن را به وسایل کودک متصل کرد، سپس سیستم ردیاب جی‌پی‌اس شروع به نظارت بر حرکات کودک می‌کند.

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟

آنچه که می‌توان از یک جی‌پی‌اس ردیاب کودک انتظار داشت
ممکن است دستگاه مورد استفاده شما خدمات نامحدودی ارائه کند یا تعداد دفعاتی که می‌توانید از دستگاه برای ردیابی افراد استفاده کنید، محدود باشد. می‌توان از طریق اینترنت به اطلاعات ردیابی دسترسی پیدا کرد یا یک اپلیکیشن ردیابی روی کامپیوتر نصب کرد. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که خود شما ردیابی را انجام می‌دهید یا کمپانی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.
بسیاری از سیستم‌های ردیابی گزارشات مختلفی درباره فعالیت‌های دستگاه مجهز به مکانیزم ردیابی تولید می‌کنند اما امکان ردیابی بلادرنگ و لحظه ای نیز وجود دارد که این آپشن گران قیمت تر است.
والدین می‌توانند از جی‌پی‌اس برای ردیابی و پیدا کردن مکان کودکان در صورت گم شدن آنها استفاده کنند. این دستگاه ردیابی می‌تواند آدرس واقعی یک شخص را پیدا کند. والدین می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار ردیابی، لوکیشن کودک را پیدا کرده یا از کمپانی بخواهند اطلاعات ردیابی را برای آنها ارسال کند.

جی‌پی‌اس ردیاب کودک چیست؟
اما ممکن است کودکان بزرگتر با به کار بردن چنین دستگاه‌هایی مخالفت کنند. با این وجود ردیاب کودک جی‌پی‌اس دار یک ابزار مفید برای والدین است بخصوص خانواده‌هایی با فرزندان نوجوان اما با این حال هیچ چیز بهتر از مراقبت از کودکان به روش سنتی نیست.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی